شرکت در انتخابات؛ مظهر حماسه سیاسی و مصداق عمل به معروف
کد خبر: 3977801
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳

شرکت در انتخابات؛ مظهر حماسه سیاسی و مصداق عمل به معروف

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران در همایش احیاگران امر به معروف و نهی از منکر مازندران شرکت در انتخابات را مظهر حماسه سیاسی و مصداق عمل به معروف عنوان کرد.

انتخابات مظهر حماسه سیاسی و مصداق عملی امر به معروفبه گزارش ایکنا از مازندران، همایش احیاگران امر به معروف و نهی از منکر مازندران، عصر دیروز ۲۵ خردادماه با حضور آیت‌الله محمدی لائینی، نماینده ولی‌فقیه و اعضای گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر تخصصی در مجتمع فرهنگی اهل بیت(ع) ساری برگزار شد.

در این همایش مهرداد محمدی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران، با تبیین اهداف و مأموریت‌های این ستاد، اظهار کرد: برنامه‌های این ستاد در سال جدید بر اساس منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی و سایر اندیشمندان بزرگ همچون علامه شهید مطهری، شهید بهشتی و مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی طرح‌ریزی شده است.

محمدی با بیان اینکه وظیفه ستاد هدایت و راهبری گروه‌های جهادی و در مقیاس بزرگتر آن تمام آحاد جامعه به سمت ترویج فرهنگ این فریضتین با برنامه‌های تخصصی و کارشناسی شده است، افزود: در حال حاضر گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر در ۱۸ حوزه تخصصی از جمله عفاف و حجاب، محیط زیست، اقتصاد، تفریحات سالم، هنر، رسانه و ... فعالیت دارند که مطالبه‌گری و تذکر صحیح به مسئولان در حوزه‌های تخصصی خود از جمله مهمترین وظایف آن‌ها محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه هر تغییر نگرشی نیازمند آموزش درست و کاربردی پیرامون آن حوزه است، تصریح کرد: در سال جاری برنامه آموزش عمومی برای سطوح مختلف جامعه با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی را در دستور کار قرار دادیم، زیرا معتقدیم نقش رسانه‌ها در این حوزه غیر قابل انکار است.

این مسئول با اشاره به اهمیت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و لزوم فراهم کردن زیرساخت‌های لازم به منظور اجرایی کردن آن توسط نیرو‌های مؤمن و انقلابی، گفت: ۲۸ خردادماه در سال جاری نخستین انتخابات در گام دوم انقلاب است بنابر این همگان باید جهت حضور حداکثری آحاد مردم پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح تلاش مضاعف کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران شرکت در انتخابات را مظهر حماسه سیاسی و مصداق عمل به معروف عنوان کرد و افزود: انتخابات پرشور و انتخاب فرد اصلح امری بسیار حائز اهمیت است، زیرا مردم برای یک دوره چهار ساله تمام امکانات کشور را به آن فرد خواهند سپرد تا به امید خداوند بتواند مشکلات مردم به‌ویژه در حوزه معیشت و اقتصاد را برطرف کند.

محمدی به نقش دولتمردان و خواص جامعه اشاره‌ای کرد و افزود: اگر کارگزاران و مسئولین جامعه اسلامی وظایف قانونی خود را به نحو احسن انجام دهند و خدمت‌رسانی مطلوب به مردم داشته باشند، کارآمدی نظام اسلامی افزایش یافته و شاهد آن جامعه امام زمانی خواهیم بود.

در ادامه این همایش نیز برخی از مسئولان گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر تخصصی استان به بیان دیدگاه و نقطه نظرات خود پرداخته و پیشنهاداتی در حوزه‌های تخصصی خود ارائه کردند.

انتهای پیام
captcha