پیام نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه فارس به‌مناسبت سالروز بسیج سازندگی
کد خبر: 3969925
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴

پیام نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه فارس به‌مناسبت سالروز بسیج سازندگی

همزمان با فرا رسیدن 17 اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس بسیج سازندگی، امام جمعه شیراز و فرمانده سپاه فجر فارس طی پیام‌های جداگانه‌ای این روز را گرامی داشتند.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس همزمان با فرا رسیدن 17 اردیبهشت‌ماه، سالروز تأسیس بسیج سازندگی پیامی صادر كرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس تشکیل بسیج سازندگی را خدمت همه فرزندان جهاد گرم که ردای مقدس بسیج را بر تن دارند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. شاید هیچ حادثه همانند شیوع یک بیماری محنوس عالم‌گیر همانند کرونا در طی این سال‌ها نمی‌توان از اهمیت و ضرورت تشکیل سازمان بسیج سازندگی را به درستی تبیین کند. صحنه‌هایی که گروه‌های مختلف جهادی و بسیجیان طی دو سال گذشته در سراسر ایران اسلامی، در همدلی و دستگیری از آحاد مختلف مردم به‌ویژه مستضعفان و محرومان و نیز کم کادر درمان و عوامل اجرایی در دستگاه‌های مختلف رقم زده‌اند، حماسه بی نظیر و سترگی است که در حافظه تاریخی ملت ما همواره جاودانه خواهد ماند.

امسال به دلیل محدودیت‌های کرونایی توفیق حضور در جمع صمیمانه فرزندان بسیجی و جهاد گرم را نیافتم، اما توفیق روز افزون در خدمت خالصانه به امت اسلامی را از خداوند متعال برای یکایک شما عزیزان خواهانم.

همچنین سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس هم بدین مناسبت پیامی به شرح زیر صادر كرد.

بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین

فضل الله المجاهدین علی القاعده اجرا عظیما

صف‌شکنان و سربازان جهادگر و پا در رکاب نائب‌المهدی در طول تاریخ انقلاب اسلامی به شایستگی ثابت کرده‌اند که خالصانه و شجاعانه در هر عرصه از میدان جهاد با اراده قوی نقش‌آفرین و گره‌گشا و یار و یاور محرومان بوده و می‌باشند. اینجانب ضمن عرض تبریک به خدا قوت به همه برادران و خواهران جهادی برای همگان آرزوی ثبات قدم و حسن عاقبت از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام
captcha