آسمانی شدن سه مادر شش شهید
کد خبر: 3967847
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱

آسمانی شدن سه مادر شش شهید

مادران شهیدان احمدی، احمدی زادسرای و کرمانشاهی آسمانی شدند.

آسمانی شدن سه مادر شش شهیدبه گزارش ایکنا بانو «محترم فرجوند» همسر و مادر شهیدان «محمود و سهراب احمدی» در سن ۸۳ سالگی پس از طی دوره بیماری در شهرستان بیجار دارفانی را وداع گفت و پس از سال‌ها رنج دوری از خانواده به همسر و فرزند شهیدش پیوست.

پیکر این مادر و همسر فداکار با حضور امام جمعه، مسئولان و خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در قطعه ایثارگران آرامستان شهرستان بیجار به خاک سپرده شد.

شهید «سهراب احمدی» روز ۱۹ فروردین‌ سال ۱۳۶۹ در بیجار به شهادت رسید. شهید «محمود احمدی» نیز روز پنجم اسفند سال ۱۳۶۰ در زادگاهش توسط گروهک‌های ضد انقلاب به اسارت درآمد و به شهادت رسید. اثری از پیکر وی به دست نیامد.

آسمانی شدن سه مادر شش شهید

همچنین «کلثوم صادقی» مادر شهیدان «حسینقلی و جعفر احمدی زادسرای» از استان آذربایجان شرقی دعوت حق را لبیک گفت.

شهید «حسینقلی احمدی زادسرای» متولد سال ١٣۴١، سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی خرمشهر به شهادت رسید و شهید «جعفر احمدی زادسرای» متولد سال ۱۳۴۶، سال ۱۳۶۴ در عملیات فاو به فیض شهادت نایل آمدند.

«فوزیه بالاگبری» نیز که جانباز ۷۰ درصد و مادر شهیدان «علیرضا و مژگان سعودی کرمانشاهی» است پس از سالیان متمادی تحمل درد ناشی از مجروحیت صبح امروز (چهارشنبه) در بیمارستان امام حسین (ع) کرمانشاه به دیدار معبود شتافت.

بنابراین گزارش، منزل مسکونی این بانوی ایثارگر سال ۱۳۶۵ در کرمانشاه آماج حملات وحشیانه هواپیما‌های رژیم بعث عراق قرار گرفت که در این حمله شهید «فوزیه بالاگبری» از ناحیه دو پا به درجه جانبازی و دو فرزندش «علیرضا و مژگان سعودی کرمانشاهی» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام
captcha