همایش «چگونه مادری کنم» برگزار می‌شود
کد خبر: 3952311
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
از سوی فرهنگسرای خانواده؛

همایش «چگونه مادری کنم» برگزار می‌شود

همایش سه روزه توان‌افزایی با عنوان «چگونه مادری کنم» به منظور افزایش شناخت و مهارت‌های فردی، اجتماعی(ویژه مادران) به همت فرهنگسرای خانواده به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

همایش «چگونه مادری کنم؟» برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده، همایش سه روزه «چگونه مادری کنم؟» با حضور کارشناسان روانشناسانی از جمله غلامعلی افروز، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، محمود حکمت‌نیا، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و سید محسن فاطمى، دارنده فوق دکتراى روانشناسى از دانشگاه هاروارد آمریکا و عضو هیئت علمى دانشگاه فردوسى برگزار می‌شود که در آن به بررسی موضوعاتی همچون «روانشناسی شکوه همسری و مقام عرشی مادری»، «حقوق کودک و مادری» و «مادران و اکسیر اکسیژن عاطفى» خواهند پرداخت.

همایش «چگونه مادری کنم؟» به همت فرهنگسرای خانواده و مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۶ روز یکشنبه ۱۹ بهمن‌ماه ساعت ۹ صبح با نشست غلامعلی افروز (به صورت حضوری و مجازی) آغاز و در روز‌های ۲۶ و ۲۸ بهمن ساعت ۹ با نشست‌های سید محسن فاطمی (مجازی) و محمود حکمت‌نیا (حضوری و مجازی) ادامه می‌یابد.
 
تماشای پخش زنده این نشست در فضای اینستاگرام و صفحه کتابخانه فرهنگسرای خانواده به نشانی ‏@Ketabkhanekhanevade امکان‌پذیر است و همچنین  لینک این وبینار آموزشی به نشانی https://sinaonline.farhangsara.ir/ch/madari۱ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

متقاضیان شرکت در همایش سه روزه «چگونه مادری کنم؟» می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با فرهنگسرای خانواده به شماره‌های ۸۸۵۵۴۰۱۵، ۸۸۷۰۶۸۶۸، ۸۸۷۱۲۸۳۹، ٠٩٢٢٤٢٦٥٦٨٩  تماس گیرند.

فرهنگسرای خانواده در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان 21، بوستان شفق واقع است.
انتهای پیام
captcha