تمدن نوین انقلاب اسلامی؛ نقطه مقابل بی‌هویتی غربی
کد خبر: 3950846
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶

تمدن نوین انقلاب اسلامی؛ نقطه مقابل بی‌هویتی غربی

معاون راهبری و ارتباطات تبلیغات اسلامی در گردهمایی مدیران، معاونین و روسای ادارات تبلیغات اسلامی مازندران در ساری، گفت: انقلاب اسلامی امروز فصل جدیدی از تمدن نوین اسلامی را در جهان ایجاد کرده است که نقطه مقابل تمدن بی‌هویت و بی‌پایه غربی است.

1به گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی، معاون راهبری و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی امروز 11 بهمن‌ماه در دهمین گردهمایی مدیران، معاونین و روسای ادرات تبلیغات اسلامی استان در ساری ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و با تأکید بر متناسب سازی برنامه‌های تبلیغی با این ایام، گفت: محور‌های اصلی طرح تحول سازمان تبلیغات اسلامی برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب است و تقویت برنامه‌های تبلیغی از مهم‌ترین اهداف و رسالت سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی مالک و مهم‌ترین عنصر تأثیرگذار در انقلاب اسلامی هستند، افزود: همه ما در کشور مسئول هستیم و در برابر گام دوم انقلاب و بیانیه ابلاغی از سوی رهبری معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی الامام خامنه‌ای (مدظله العالی) مأموریت داریم.
حریزاوی با اشاره به ضرورت بررسی تاریخ چهل و دو ساله انقلاب، تصریح کرد: شناخت و بررسی آسیب‌ها و معضلات و مشکلات در گام اول انقلاب و عبرت گرفتن و برنامه‌ریزی دقیق نسبت به گام دوم انقلاب از ضروریات است.

معاون راهبری و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه سخنان خود به ایام الله دهه فجر انقلاب و برنامه‌ریزی برای باشکوه برگزار شدن این مراسمات با رعایت دقیق پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها اشاره و گفت: امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی این انقلاب را با حمایت‌های ملت بزرگ ایران و مبتنی بر دستورات قرآن و اسلام ناب پایه‌گذاری کرد و علت دشمنی‌های نظام غرب و سلطه امروز در مقابل جمهوری اسلامی هم همین مسئله است.

حریزاوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید پرافتخار ایران اسلامی و جبهه مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و مجاهد عراقی ابومهدی المهندس و هم‌رزمانشان در حادثه تروریستی فرودگاه بغداد، تأکید کرد: مکتب حاج قاسم با شهادت این شهید والامقام جهانی شد و امروز سپهبد شهید قاسم سلیمانی به تعبیر رهبر معظم انقلاب، یک چهره بین‌المللی مقاومت در منطقه و حتی جهان است.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره یار دیرین رهبری عظیم‌الشأن انقلاب حضرت آیت‌الله علامه مصباح یزدی(ره)، بیان کرد: آیت‌الله مصباح(ره) از ابتدای انقلاب از حامیان اندیشه‌های ناب اسلام و انقلاب بود و همواره در مقابل فتنه‌ها و بحران‌ها به تبیین و روشنگری می‌پرداخت.

حریزاوی با اشاره به علت دشمنی و کینه‌توزی تمدن غربی در مقابل تمدن اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی امروز فصل جدیدی از تمدن نوین اسلامی را در جهان ایجاد کرده است که نقطه مقابل تمدن بی‌هویت و بی‌پایه غربی است و مهم‌ترین موضوع دشمنی آنان با جمهوری اسلامی در حکومت مردم‌سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به نظام تربیتی دینی انقلاب اسلامی در طول بیش چهار دهه از عمر انقلاب، افزود: آیت‌الله مصباح از ابتدا برای این نظام تربیتی دینی خالصانه و مجاهدانه تلاش کرد و در مقابل این هجمه‌ها و فشار‌ها هم ایستادگی کرد.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به وجود مشکلات و معضلات در نظام اسلامی و شرایط امروز کشور، بیان کرد: توجه به مولفه‌های اقتصاد مقاومتی تنها راه حل برون رفت از شرایط کشور است و همه مبلغین باید آن را در جامعه تبیین کنند و تراز برنامه تبلیغی باید متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب و در مقابل نظام تمدنی غرب باشد.

انتهای پیام
captcha