پویش ۱۰۰۰ بار ختم قرآن به نیت شادی ارواح شهدای مقاومت برگزار می‌شود
کد خبر: 3940984
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲

پویش ۱۰۰۰ بار ختم قرآن به نیت شادی ارواح شهدای مقاومت برگزار می‌شود

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان کرمان، از برگزاری پویش ۱۰۰۰ بار ختم قرآن به نیت شادی ارواح شهدای مقاومت خبر داد.

ارسالی//برگزاری پویش ۱۰۰۰ بار ختم قرآن به نیت شادی ارواح شهدای مقاومت

مصطفی نیک‌ورز، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان کرمان، از برگزاری پویش 1000 بار ختم قرآن به نیت شادی ارواح مطهر شهدا و به‌ویژه شهدای مقاومت، سردار سلیمانی و ابوالهمدی المهندس، خبر داد.

وی افزود: هر کس می‌تواند یک حزب را انتخاب و تلاوت کند و محدودیت تلاوت احزاب را نیز نداریم، به این معنا که هر فردی هر تعداد حزبی را که تمایل داشت، می‌تواند انتخاب و تلاوت کند.

نیک‌ورز اظهار کرد: جوایزی را نیز برای شرکت‌کنندگان در این پویش در نظر گرفته‌ایم؛ این پویش در قالب سامانه قرآن آسمانی به نشانی https://quranasemani.ir/ برگزار می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کرمان گفت: این پویش با همکاری اتحادیه استان‌های دیگر و ستاد ترویج مکتب حاج قاسم این پویش برگزار خواهد شد. برنامه‌های ستاد از 13 تا 18 دی‌ماه است و این برنامه نیز تا 18 دی ادامه خواهد داشت و زمان قرعه‌کشی نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha