«نور درخشان 2» و معرفی کوتاه سیره معصومین
کد خبر: 3940735
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰

«نور درخشان 2» و معرفی کوتاه سیره معصومین

برنامه کوتاه «نور درخشان 2» رادیو قرآن به معرفی کوتاه سیره و رفتار معصومین(ع) و امامزادگان شاخص کشور می‌پردازد.

به گزارش ایکنا، «نور درخشان 2»، عنوان میان‌برنامه شبکه رادیویی قرآن است که به معرفی کوتاه زندگانی، سیره و رفتار معصومین(ع) و نیز امامزادگان شاخص می‌پردازد.

این برنامه که به صورت مستند و طی بازه زمانی حدود 10 دقیقه به سمع شنوندگان می‌رسد از سوی گروه علوم قرآنی شبکه رادیو قرآن تهیه و تولید می‌شود.

ارتقای شناخت شنوندگان از زندگی بزرگان دین، زمینه‌سازی برای الگو گرفتن از حضرات معصومین(ع) و امامزادگان شاخص و تقویت سبک زندگی اسلامی در جامعه با بیان برش‌هایی از زندگانی این بزرگان، از جمله اهداف تولید این برنامه است.

طی این برنامه به بیان نکات جنبی و زیبا از زندگی آن حضرات پرداخته می‌شود. همچنین برای 14 معصوم و امامزادگان مشهور شامل حضرات زینب(س)، احمد‌بن موسی‌(ع)، صالح(ع)، معصومه(س)، خدیجه(س) و عبدالعظیم حسنی(ع)، یک برنامه با نگاه مستقل تولید می‌شود.

در برنامه نور درخشان 2 از ظرفیت‌های نمایشی موجود استفاده شده است و یک یا دو فراز از آیات قرآن متناسب با مطالب بیان شده در برنامه پخش می‌شود.

یادآور می‌شود، برنامه فوق، بازسازی برنامه ساخته شده در گذشته با عنوان «نور درخشان» است و یکی از اهداف تولید آن متناسب‌سازی با ذائقه مخاطب امروز رادیو و قابلیت پخش در مناسبت‌های تولد و وفات مرتبط با آن علم است.

برنامه نور درخشان 2 به تهیه‌کنندگی سمیه خراج، گویندگی یاسر دعاگو و نویسندگی حجت‌الاسلام محمدحسن لواسانی از شبکه رادیویی قرآن (موج اف‌ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز) پخش می‌شود.   

انتهای پیام
captcha