سفر رئیس مجلس به مازندران
کد خبر: 3925902
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲

سفر رئیس مجلس به مازندران

رئیس مجمع نمایندگان مازندران از سفر یکروزه رئیس قوه مقننه به این استان جهت سخنرانی در یادواره شهدای هادی شهر ۱۱ مهرماه سال جاری خبر داد.

سفر رئیس مجلس به مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران مهدی سعادتی رئیس مجمع نمایندگان مازندران امروز هفتم آبان ماه در جمع خبرنگاران، گفت: محمد باقر قالیباف رئیس قوه مقننه کشور  جمعه ۱۱ مهرماه سال جاری برای حضور و سخنرانی در یادواره شهدای هادی شهر به شهرستان بابلسر سفر می‌کند.

وی افزود: مجمع نمایندگان مازندران در حاشیه این سفر مسائل و مشکلات عمده استان را بررسی و پس از جمع‌بندی به رئیس مجلس تقدیم می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران ادامه داد: بازدید میدانی رئیس مجلس از شهر‌های مازندران بر اساس تقویم زمانی مقرر، در آینده انجام خواهد شد.

نماینده مردم بابل با تاکید بر برجستگی‌های مازندران در ابعاد فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، گفت: شتاب بخشی به روند توسعه مازندران نیازمند نگرش جامع و اصولی مسئولان ملی به ظرفیت‌های بی‌بدیل این استان است.

وی انسجام و وحدت نظر نمایندگان و سایر مسئولان استانی را لازمه پیشرفت و آبادانی مازندران دانست و افزود: هم اکنون روند توسعه پایدار استان حول مولفه‌های اساسی در دست پیگیری است.

انتهای پیام
captcha