سوء استفاده از نام حضرت ابراهیم(ع) برای توافق با رژیم صهیونیستی، فریبکاری است
کد خبر: 3923479
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴
انجمن علمای یمن:

سوء استفاده از نام حضرت ابراهیم(ع) برای توافق با رژیم صهیونیستی، فریبکاری است

انجمن علمای یمن، توافق امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی را خیانت به آرمان امت اسلامی دانست و نامگذاری آن به نام حضرت ابراهیم(ع) را فریبکارانه دانست.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از المیادین،  انجمن علمای یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: بار دیگر توافق خیانت‌آمیز بین بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم و آن را شرعاً حرام و خیانت به خدا، رسول او، مومنان و آرمان امت اسلامی می‌دانیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: رژیم‌های دست‌نشانده‌ای که موجودیت دشمن و حاکمیت آن را بر بیت‌المقدس به رسمیت شناختند، خودشان به مقدسات اسلامی توهین می‌کنند.

این انجمن، نامگذاری این توافق خیانت‌آمیز به نام حضرت ابراهیم(ع) را سوء استفاده از این نماد حقیقت و عدالت دانسته است.

علمای یمن اعلام کردند: این توجیه برای توافق خیانت‌آمیز که اجازه می‌دهد مسلمانان بتوانند برای نماز به مسجدالاقصی بروند، توجیهی احمقانه و فریبکارانه است.

به گفته این انجمن، صلح ادعایی که آنها انجام دادند، فقط در خدمت رژیم صهیونیستی است که مرتکب قتل عام هزاران مسلمان شده و مردمی را آواره کرده است. امت اسلامی باید علیه رژیم‌های دست‌نشانده، جهاد و انقلاب کنند.

در پایان این بیانیه آمده است: ما از علمای امت و فتوادهندگان می‌خواهیم نظر شرع در مورد توافق‌نامه‌هایی را که با دشمن‌ترین افراد نسبت به مومنان امضا شده، تبیین کنند.
انتهای پیام
captcha