ثبت‌نام دوره‌های تربیت مربی قرآن مؤسسه احسن‌الحدیث ادامه دارد
کد خبر: 3919136
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸

ثبت‌نام دوره‌های تربیت مربی قرآن مؤسسه احسن‌الحدیث ادامه دارد

ثبت‌نام در دوره‌های تربیت مربی مؤسسه قرآنی احسن الحدیث، همچنان ادامه دارد و در پایان این هفته، شاهد تشکیل کلاس‌های آن خواهیم بود.

به گزارش ایکنا، ثبت‌نام از علاقه‌مندان به حضور در دوره‌های تربیت مربی قرآن به همت گروه آموزشی مؤسسه قرآنی احسن‌الحدیث که به صورت حضوری و مجازی از اواخر این هفته برگزار می‌شود، ادامه دارد.

دوره تربیت مربی روخوانی و روا‌ن‌خوانی در 40 ساعت آموزشی، با پیش‌نیاز تسلط بر تجوید مقدماتی، دوره تربیت مربی تجوید در 48 ساعت آموزشی با پیش‌نیاز مهارت تجوید پیشرفته، دوره تربیت مربی صوت و لحن در 40 ساعت آموزشی و با پیش‌نیاز تسلط بر تلاوت، دوره تربیت مربی آموزش قرآن خردسالان طی 40 ساعت آموزشی با پیش‌نیاز مهارت روخوانی و دوره تربیت مربی حفظ قرآن در 24 ساعت آموزشی با حداقل پیش‌نیاز حفظ سه جزء متوالی و یا مجموع محفوظات پنج جزء، از جمله این دوره‌ها است.

برگزاری دوره تربیت مربی بازآموزی و ارتقای مربیان طی 24 ساعت آموزشی به شرط سابقه تدریس و یا داشتن یکی از گواهینامه‌های رشته‌های تجوید، حفظ، روخوانی، روان‌خوانی و صوت و لحن از دیگر دوره‌های مؤسسه احسن‌الحدیث است.

در کنار این‌ها نیز پیش‌نیاز دوره تربیت مربی تخصصی با 48 ساعت حضوری و 42 ساعت غیر حضوری(مطالعاتی) ویژه بانوان و آقایان علاقه‌مند برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، پیش از حضور در دوره از متقاضیان مصاحبه به عمل می‌آید.

کمیته آموزشی مؤسسه احسن‌الحدیث شامل احمد ابوالقاسمی، محمدرضا پورزرگری، داود تک‌فلاح، بهروز یاریگل، محمدمهدی بحرالعلوم، مجید خدایاری، سیدیوسف درود و در بخش بانوان متشکل از معصومه عباسی‌نظری، راضیه جمالی و زهرا صریحی‌نژاد است که تحت نظارت سیدمحسن موسوی‌بلده فعالیت می‌کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 33326140 تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتی مؤسسه به نشانی http://ahsanolhadis.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha