آمادگی عملیاتی جهاد دانشگاهی در مسائل توسعه‌ای استان
کد خبر: 3914598
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱

آمادگی عملیاتی جهاد دانشگاهی در مسائل توسعه‌ای استان

رئیس جهاد دانشگاهی در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، ضمن بیان مشکلات و دغدغه‌های این نهاد انقلابی، آمادگی جهاد دانشگاهی را برای ورود عملیاتی به مسائل توسعه‌ای استان اعلام کرد.

آمادگی عملیاتی جهاد دانشگاهی در مسائل توسعه‌ای استانبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی مازندران، حسن حسن‌نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی این استان، با اشاره به نزدیک بودن سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی و تبریک این روز، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی است که همواره نقش خود را در مسائل مهم ایفا کرده است.
وی با بیان اینکه، نقش جهاد دانشگاهی در مسائل توسعه‌ای مازندران، بیش از پیش احساس می‌شود، گفت: به دنبال برون رفت جهاد دانشگاهی مازندران از برخی مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کند، هستیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، بیان کرد: به دنبال آن هستیم تا جهاد دانشگاهی مازندران در ماموریت‌های مهم استان ورود کند.
محمدرضا شافعیان رئیس جهاد دانشگاهی مازندران نیز در این دیدار تاکید کرد: این نهاد انقلابی، با فعالیت در چهار حوزه آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و اشتغال می‌تواند در توسعه مازندران تاثیرگذار باشد.
وی ضمن آمادگی جهاد دانشگاهی برای پذیرش طرح‌هایی که در توسعه مازندران نقش دارند، گفت: جهاد دانشگاهی مازندران آمادگی دارد تا تجربیات پژوهشی و ظرفیت‌های سازمانی خود را برای ارتقای توسعه در این استان، به میدان عمل بیاورد.
رئیس جهاد دانشگاهی مازندران در ادامه با بیان برخی پروژه‌های در دست اقدام این نهاد در مازندران، ضمن برشمردن تعدادی از مشکلات پیش‌روی جهاد دانشگاهی استان، خواستار نقش‌آوری بیشتر این نهاد انقلابی در توسعه مازندران شد.
لازم به ذکر است؛ در این دیدار صمیمی، دو طرف، راهکار‌های برون رفت جهاد دانشگاهی مازندران از مشکلات پیش‌روی را بررسی کردند و درباره مسائل توسعه‌ای این استان به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام
captcha