مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه کربلای مازندران برگزار شد
کد خبر: 3905288
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴

مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه کربلای مازندران برگزار شد

با حضور حضور سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز ۲۷ خردادماه مراسم تکریم و معارفه سپاه کربلای مازندران در ساری برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه کربلای مازندران برگزار شدبه گزارش ایکنا از مازندران سردار محمد حسین بابایی فرمانده سابق سپاه کربلای مازندران امروز ۲۷ خردادماه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه کربلای مازندران که با حضور سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: شش سال در خدمت مردم مازندران جز خاطره خوش و حضور مردان و شیرزنان این مرز و بوم چیزی در خاطرم نیست و محبت مردم در دل بنده همیشگی است.
وی افزود: تلاش شد در این سال‌ها میدان را بزرگ ببینیم و انتظار دعا داریم تا همیشه در مسیر انقلاب مهدوی ثابت قدم بمانیم.
به گزارش ایکنا در این مراسم بعد از سخنان سردار بابایی کلیپی از فعالیت‌های سپاه کربلای مازندران در بخش‌های اعزام نیرو‌های مدافع حرم، در زمینه حمایت تولید، کمک به سیل زدگان، کمک به به نیازمندان با بهره‌گیری از کمک خیرین و در حوزه کمک مومنانه، حوزه سلامت و کمک به جبهه مقاومت و مدافعان وطن برای حضار پخش شد.
در ادامه آیت‌الله محمد باقر لائینی، نماینده، ولی فقیه در مازندران، با تاکید بر اینکه سپاه کربلا با ایجاد قرارگاه عملیاتی شدن شعار سال، جهش تولید را در سال جاری در دستور کار دارد، اظهار کرد: در سال گذشته که رونق تولید بود اقدامات خوبی انجام شد و در سال جاری لازم است همت مضاعفی برای جهش تولید صورت گیرد.
وی افزود: بنده اعتقادی به اینکه حتما مدیران استانی از فرزندان استان و بومی باشند ندارم بلکه لیاقت و شایستگی مسئولان اولویت اول است.
لائینی تصریح کرد: نیاز است همه فرماندهان شهرستان‌ها به تمام پای کار باشند چنانچه فرمانده سپاه جدید هم باید در حوزه جهش تولید و برای عملیاتی شدن این شعار خیلی جدی پای کار باشند.
در ادامه سرهنگ «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران، گفت: خداوند بزرگ را شاکرم که اراده‌اش در این قرار گرفت تا حسن توجه فرمانده سپاه کشور بر این قرار گیرد که اینجانب در راستای فرامین فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای سربلند و رو سفید باشم.
وی افزود: افتخار می‌کنم روستائی زاده هستنم و به نوکری مردم شریف مردم مازندران انتخاب شدم.
مسلمی اظهار کرد: گلزار شهدا، پیشکسوتان و سپاه فعلی سه سپاهی است که در منظومه فکر من است و امیدوارم بتوانم برنامه‌های مفصلی که به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دارم با کمک همه مردم و مسئولان عملیاتی کنم.
در این مراسم با حضور نماینده، ولی فقیه و استاندار مازندران از زحمات سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران تقدیر و سیاوش مسلمی به عنوان فرمانده جدید سپاه کربلای مازندران معرفی شد.
در این مراسم از سوی والده شهید مشتاقی هدیه‌ای به نمایندگی از خانواد‌ه‌های شهدای مدافع حرم و نیر لشکر حضرت زینب (س) لوح تقدیری را به فرمانده سابق سپاه کربلای مازندران اهدا شد.

انتهای پیام
captcha