حیرانی مستکبران در برابر منطق قرآنی مقاومت ملت ایران
کد خبر: 3901466
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲

حیرانی مستکبران در برابر منطق قرآنی مقاومت ملت ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، گفت: منطق مقاومت برگرفته از آیات قرآن و سیره و منش اهل بیت(ع) است که امروز در جهان چشم حیرت مستکبران و دشمنان جمهوری اسلامی را به خود خیره کرده است.

دیپلماسی فعال مقاومت، هنر گفتمان انقلاب اسلامی استبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، عصر دیروز، 6 خرداد ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به موفقیت غرورآفرین جبهه مقاومت در منطقه و استیصال کامل کشور‌های مستکبر عالم در برابر دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی در منطقه و جهان، اظهار کرد: ایالات متحده آمریکا و متحدانش در منطقه با صرف هزینه‌های بسیار سنگین درصدد نفوذ به کشور‌های همسایه و منطقه بودند که با اقدامات هوشمندانه و تدبیر بی‌نظیر رهبر معظم انقلاب و مجاهدت‌های مردان بزرگ جبهه مقاومت به ویژه فرمانده بی‌بدیل و نامی این جبهه سردار سرافراز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش نقشه‌ها به خوابی آشفته مبدل شد.

وی با اشاره به موفقیت غرورآفرین اعزام نفتکش‌های جمهوری اسلامی به آب‌های ونزوئلا در آمریکای جنوبی، افزود: دیپلماسی فعال مقاومت یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) و تاکید مقام معظم هبری است و امروز با این گفتمان؛ جمهوری اسلامی همچون خار در چشم و استخوان در گلوی مستکبران عالم شده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بیش از چهل سال از اقدامات خصمانه ایالات متحده آمریکا و هم‌پیمانانش در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ و قهرمان ایران، می‌گذرد، تصریح کرد: سیاست‌های خصمانه ایالات متحده آمریکا و برخی متحدانش در اروپا و منطقه در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی سیاست شکست خورده و رو به استیصال است. جمهوری اسلامی با درایت رهبر معظم انقلاب و مقاومت جانانه ملت صبور و بصیر ایران اسلامی روز به روز در منطقه و جهان محبوب‌تر و فعال‌تر عمل خواهد کرد که نمونه آن را در اعزام نفتکش‌های جمهوری اسلامی به دورترین نقاط جهان از جمله آب‌های آمریکای جنوبی و کشور ونزوئلا آن هم در شرایط تحریم به وضوح می‌توان دید.

شکریان‌امیری در ادامه به قدرت نرم و سخت جمهوری اسلامی و هنر دیپلماسی مقاومت در بیش از چهل سال از عمر با برکت انقلاب اشاره و تأکید کرد: منطق مقاومت و گفتمان مقاومت برگرفته از آیات قران و سیره و منش اهل بیت(ع) است که امروز در جهان چشم حیرت دشمنان جمهوری اسلامی را به خود خیره کرده است.

وی با اشاره به سیاست‌ها و جنایت‌های مختلف ایالات متحده آمریکا در سال‌های اخیر در منطقه و برخی کشور‌های اسلامی، اظهار  کرد: حضور ایالات متحده آمریکا زمینه ظهور و تولید و تجهیز گرو‌های مختلف تروریستی از قبیل القاعده، جندالله، داعش، جبهه النصره، احرارالشام و .. در منطقه شد و خون هزاران مسلمان و انسان بیگناه به ناحق ریخت و امروز هم با همان سیاست‌ها در منطقه به دنبال جنگ‌افروزی و ایجاد شعله‌های نفاق و کشتار مسلمان و انسان‌ها هستند تا بتوانند برای چپاول سرمایه‌های ملی و طبیعی در راستای تأمین منافع خود و متحدان‌شان و تأمین کسری بودجه خود برنامه‌ریزی کنند.

مدرس حوزه‌های علمیه و دانشگاه مازندران با اشاره به اثرگذاری منطق دیپلماسی فعال مقاومت در برابر زیاده خواهی‌ها و زورگویی‌های قدرت‌های پوشالی استکبار جهانی بیان کرد: امروز سیاست‌های جمهوری اسلامی در منطقه با نگاه گفتمانی و دیپلماسی مقاومت در راستای تأمین منافع ملت‌های منطقه و ایجاد وحدت و وفاق بین مسلمانان و کشور‌های اسلامی است که این هم به برکت خون شهید قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش تحقق پیدا کرده است و جمهوری اسلامی جزء کشور‌های محبوب و اثرگذار منطقه و جهان است که در برخی معادلات منطقه‌ای و جهانی نقش‌آفرینی و فعالیت می‌کند.

انتهای پیام
captcha