پروژه‌های بیشتری به بسیج سازندگی واگذار می‌شود
کد خبر: 3900031
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

پروژه‌های بیشتری به بسیج سازندگی واگذار می‌شود

علاقه‌مند هستیم به بسیج سازندگی پروژه‌های بیشتری را واگذار کنیم و این سازمان هم بتواند با بروز‌تر کردن ماشین آلات و نوسازی ناوگان‌هایش کمک حال بیشتری برای پروژه‌های عمرانی و ستاد حوادث استان باشد.

پروژه‌های بیشتری به بسیج سازندگی واگذار می‌شودبه گزارش ایکنا از مازندران، مهدی رازجویان معاون هماهنگی عمرانی استانداری مازندران امروز ۳۰ اردیبهشت‌ماه در حین بازدید از پروژه‌های بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران، گفت: تعداد پروژه‌هایی که سازمان بسیج سازندگی استان در دست اقدام دارد بالغ بر ۳۰۰ پروژه بوده که این پروژه‌ها غالبا در حد راه‌سازی، احداث ابنیه و دیگر پروژه‌های عمرانی است.

وی با بیان اینکه، بالغ بر ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی مازندران زیرسازی شده و آماده آسفالت است، افزود: امسال و سال‌های آتی شاهد بهره برداری پروژه‌های بسیج سازندگی استان خواهیم بود و به تکمیل پروژه‌های در دست احداث هم اقدام خواهیم کرد.

در این بازدید معاون هماهنگی و عمرانی استانداری مازندران، گفت: بازدید‌های متناوبی از پروژه‌هایی نظیر جاده بین مزارع، پل‌سازی، ورزشگاه‌ها، احداث خانه برای محرومین، دیوارسازی حفاظتی حاشیه رودخانه‌ها و لایروبی آن‌ها صورت گرفته و با توجه به پروژه‌هایی که دستگاه‌های دولتی در بالا دست دارند در دست سازمان بسیج سازندگی استان بسیار مشهود بوده که جای تقدیر و تشکر دارد و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد تا در سال ۹۹ شاهد بهره‌برداری بیشتر پروژه‌هایی باشیم که توسط این سازمان و قرارگاه‌های جهادی انجام می‌شود.

رازجویان با بیان اینکه، هزینه تمام شده پروژه‌ها و سرعت بالا دو مزیت بسیج سازندگی است، گفت: علاقه‌مند هستیم به بسیج سازندگی پروژه‌های بیشتری را واگذار کنیم و این سازمان هم بتواند با بروز‌تر کردن ماشین آلات و نوسازی ناوگان‌هایش کمک حال بیشتری برای پروژه‌های عمرانی و ستاد حوادث استان باشد.

امضای موافقت‌نامه میان بسیج سازندگی و سازمان برنامه بودجه استان

پروژه‌های بیشتری به بسیج سازندگی واگذار می‌شود

در ادامه محمد مهدی اقبال‌پور با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی مازندران پروژه‌های زیادی را در دست اقدام دارد، اظهار کرد: در حوزه عمرانی پروژه‌هایی به صورت موافقت‌نامه با سازمان برنامه و بودجه استان امضا شده که بخشی از این پروژه‌ها هم در حال شروع و هم در حال افتتاح بوده است.
وی با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌های عمرانی، پروژه دیوارسازی و حفاظتی رودخانه‌های استان است، تصریح کرد: از این جهت توانستیم در حوزه جغرافیایی منگل شهرستان قائمشهر از هفت و نیم کیلومتردیوارکشی حفاظتی رودخانه به طول یک و نیم کیلومتر را در شرایط سخت آب و هوایی فصل پاییز و زمستان انجام دهیم و اگر مجوزات زودتر صادر شود در شش ماه آینده نیز پروژه این دیوار کشی به طول بیش از ۴ کیلومتر برای جلوگیری از مخاطرات مربوط به سیل و بالا آمدن آب رودخانه‌ها انجام خواهد شد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران، تصریح کرد: امسال در حوزه عمرانی تعداد زیادی پروژه‌های پل‌سازی داشتیم که البته آن پروژه‌هایی که در اولویت بود سعی کردیم زودتر به اتمام برسانیم.
اقبال پور با اشاره به اینکه، تعداد زیادی پروژه ورزشگاه‌های استان توسط سپاه و بسیج سازندگی اجرا شده است، گفت: بخشی از این پروژه‌ها در دست اقدام بوده و سعی ما بر این است هرچه زودتر این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسند.
وی درباره پروژه راه‌های روستایی، افزود: در پروژه‌هایی که محور آن‌ها توسعه راه است به شدت مشغول فعالیت هستیم تا بتوانیم زیر ساخت آن‌ها را آماده و شرایط را برای آسفالت کردن آن فراهم کنیم.

 

انتهای پیام
captcha