دیگر ادیان را در روز جهانی دعا همراهی می‌کنیم
کد خبر: 3898969
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸
پیام آیت‌الله اعرافی به واتیکان و تمامی ادیان /

دیگر ادیان را در روز جهانی دعا همراهی می‌کنیم

به دستگاه واتیکان و تمام ادیان جهان پیام می‌دهیم که ما معتقد به بازگشت بشریت به خدا و احیای سنت دعا و نیایش بوده و حوزه علمیه قم نیز این مسئله را مهم می‌شمارد و همراه شما خواهد بود. 

در روز جهانی دعا همراه شما هستیمبه گزارش ایکنا، آیت‌الله علیرضا اعرافی، امروز، 25 اردیبهشت در حاشیه دیدار رئیس و اعضای هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به موضوع روز دعا که از سوی واتیکان اعلام شده است، پرداخت و گفت: امروز بنابر اعلام دستگاه واتیکان، روز دعا در جهان است و ما نیز آن را قبول داشته و برای دعا ارزش قائلیم.
 
وی ابراز کرد: ما تمام بشریت را برای بازگشت به دعا، نیایش و توجه به عالم قدس دعوت کرده و به دستگاه واتیکان اعلام می‌کنیم که همراه شما هستیم و دست نیاز به سمت حضرت حق دراز می‎کنیم.
 
مدیر حوزه‌های علمیه یادآوری کرد: به دستگاه واتیکان و تمام ادیان جهان پیام می‌دهیم که ما معتقد به بازگشت بشریت به خدا و احیای سنت دعا و نیایش بوده و حوزه علمیه قم نیز این مسئله را مهم می‌شمارد و همراه شما خواهد بود.
 
عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه تصریح کرد: ما دارای ارزش‌هایی انسانی هستیم که از سوی قدرت‌های شیطانی، قدرت‌های مستکبر و هجمه‌های تکنولوژی پایمال شده و مجدداً باید احیا شود؛ بشر باید همبستگی و اخلاق پیدا کرده تا ظلم را کنار بزند.
انتهای پیام
captcha