لزوم بهره‌‌برداری بیشتر از ظرفیت فراکسیون قرآن
کد خبر: 3893205
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
در نشستی با نماینده استان کرمانشاه در مجلس یازدهم مطرح شد؛

لزوم بهره‌‌برداری بیشتر از ظرفیت فراکسیون قرآن

طی نشست مشترکی بین نماینده مردم کرمانشاه در یازدهمین دوره مجلس با قائم‌مقام شورای عالی قرآن بر بهره‌‌برداری هرچه بیشتر از ظرفیت فراکسیون قرآن و عترت مجلس تأکید شد.

ارسالی// لزوم بهره‌‌برداری از ظرفیت فراکسیون قرآن و عترت در حل تنگناهای جامه قرآنی کشوربه گزارش خبرنگار ایکنا، نشست مشترک محمد رشیدی، نماینده مردم کرمانشاه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با سیدعلی سرابی، قائم‌مقام شورای عالی قرآن، پیش از ظهر امروز، دوم اردیبهشت‌ماه، در محل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور برگزار شد.

در این جلسه که با همراهی احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی کشورمان و مهدی قبادی، فعال قرآنی، همراه بود، بر لزوم بهره‌‌برداری هرچه بیشتر از ظرفیت فراکسیون قرآن و عترت مجلس در حل مشکلات و تنگناهای جامعه قرآنی کشور نظیر بودجه بیمه فعالان قرآنی و بودجه مؤسسات و حذف مالیات تأکید شد.

در این نشست محمد رشیدی، دارای دکترای تفسیر و رتبه در مسابقات قرآن که در انتخابات یازدهمین دوره مجلس از حوزه انتخابی کرمانشاه به خانه ملت راه یافته است، آمادگی خود را برای پیشبرد فرهنگ قرآنی به ویژه در زمینه گسترش محافل و آموزش اعلام کرد.

سپس قائم‌مقام شورای عالی قرآن از آمادگی کامل این شورا برای ارتباط با فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی به منظور تحقق اهداف قرآنی نظام اسلامی به ویژه منویات مقام معظم رهبری خبر داد.

در پایان نیز احمد ابوالقاسمی، قاری و داور بین‌المللی کشورمان، انتخاب محمد رشیدی، از رتبه‌داران قرآنی کشور، را مایه افتخار جامعه قرآنی دانست و گفت: لازم است که ارتباط مجلس و نهادهای قرآنی کشور برای ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی بیش از پیش شود.

یادآور می‌شود، سرابی، ریاست هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور را نیز برعهده دارد.

انتهای پیام
captcha