نشست اعضای قرارگاه رزمایش مواسات در ساری
کد خبر: 3891035
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

نشست اعضای قرارگاه رزمایش مواسات در ساری

اولین نشست اعضای قرارگاه رزمایش مواسات(کمک مومنانه) صبح امروز 24 فروردین‌ماه با حضور مسئولان استانی در دفتر نماینده مقام معظم رهبری در مازندران برگزار شد.

نشست اعضای قرارگاه رزمایش مواسات در ساریبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز 24 فروردین‌ماه در جمع اعضای قرارگاه رزمایش مواسات(کمک مومنانه) گفت: در حال حاضر نکته قابل توجه این است که پسا کرونا چه چالش‌هایی در حوزه‌های مختلفی چون؛ بخش اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و دیگر بخش‌ها بوجود می‌آورد و این موضوعی است که باید در موردش به چاره‌اندیشی پرداخت.

وی افزود: در حال حاضر و در گرماگرم حضور ویروس کرونا در کشور، بر همه ما لازم است که فرهنگ بخل‌ورزی و عدم ارتباط مشکلات دیگران به یکدیگر را تغییر داده و آن را به فرهنگ تقسیم شادی و کمک به دیگران تبدیل کنیم.

محمدی لائینی با بیان اینکه، هجوم بیماری کرونا اتفاق جدیدی است، تصریح کرد: در فرهنگ، مکتب و دین، ما همواره شاهد رویداد‌های تازه‌ای بودیم که در پی آن تغییر فرهنگ ایجاد شد و مردم ما همیشه پیرو این فرهنگ بودند و در رزمایش مواسات استان مازندران قرار است جهش فرهنگی صورت بگیرد.

لازم به ذکر است؛ این جلسه در پی سخنان اخیر مقام معظم رهبری در باره کمک به هم نوع و مهربانی با یکدیگر در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha