بررسی تقویم آموزشی مؤسسه بیت‌الاحزان در سال 99
کد خبر: 3882029
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸

بررسی تقویم آموزشی مؤسسه بیت‌الاحزان در سال 99

جلسه شورای معاونین مؤسسه بیت‌الاحزان به منظور بررسی تقویم آموزشی مؤسسه بیت‌الاحزان برای سال 99 تشکیل می‌شود.

مهدی شهسوار، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: طبق روال سال‌های گذشته، تقویم آموزشی ویژه فعالیت‌های سال آینده مؤسسه طراحی و در نظر گرفته می‌شود که برای گنجاندن محتوا و برنامه‌های جدید، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه صفر تا 100 برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و هنری مؤسسه برای سال آینده در این تقویم قرار می‌گیرد، اظهار کرد: از جمله طرح‌های جدید که برای سال آینده در نظر گرفته شده است، برنامه تکریم خیرین در ماه مبارک رمضان به منظور تقدیر و تشکر از خیرینی است که در طول سال، مؤسسه را مورد کمک و حمایت قرار داده‌اند. این برنامه ویژه همه مراکز، شعب و مدارس مؤسسه است که همراه با ضیافت افطاری است.

شهسوار بیان کرد: طرح ملی رحله، برنامه‌های ویژه مدارس شبانه‌روزی تخصصی حفظ و تفسیر قرآن و زمان ثبت‌نام طرح ملی جبرئیل امین، برگزاری جشن 24 سالگی مؤسسه از دیگر برنامه‌‌هایی است که در تقویم آموزشی به آنها اشاره شده است. این تقویم طی جلسه شورای معاونین بیت‌الاحزان که در آینده نزدیک تشکیل خواهد شد، بحث و بررسی می‌شود و سپس به تصویب نهایی می‌رسد و در اختیار قرآن‌آموزان و مسئولان و کادر اجرایی شعب و مراکز و مدارس قرار می‌گیرد.

یادآور می‌شود، دفتر مرکزی مؤسسه بیت‌الاحزان در استان فارس، شهرستان استهبان، منطقه خیر، روستای ماهفرخان قرار دارد.

انتهای پیام
captcha