ممنوعیت اسکان مسافران در زائرسرا‌های امامزادگان مازندران
کد خبر: 3881631
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

ممنوعیت اسکان مسافران در زائرسرا‌های امامزادگان مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: تا اطلاع ثانوی امکان پذیرش مسافرین و زائران در امامزادگان و بقاع متبرکه استان مازندران وجود ندارد و از این رو اسکان زائران و مسافران در زائرسرا‌های بقاع متبرکه ممنوع اعلام می‌شود.

ممنوعیت اسکان مسافران در زائرسرا‌های امامزادگان مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، امروز، هفتم اسفندماه در جلسه کمیته پدافند غیرعامل اداره کل اوقاف استان مازندران، که با حضور اعضای این کمیته برگزار شد، گفت: توزیع غذای نذری در سطح آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان مازندران ممنوع است.

وی افزود: رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی کردن مسیر‌های ورودی و خروجی زائران در بقاع متبرکه استان ضروری است و به تمامی هیئت‌های امنا و مدیران بقاع متبرکه استان دستور داده شد روزانه به صورت مرتب اقدام به ضدعفونی کردن اماکن مذهبی کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: خادمین آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه، موظف هستند روزانه سطوحی که در معرض تماس عمومی قرار دارد، مرتبا با مواد‌های شوینده ضدعفونی کنند.

وی افزود: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزاری هرگونه اجتماع و مراسمات مذهبی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان تا اطلاع‌ثانوی ممنوع است.

حیدری با اشاره به اینکه بعضی از زائرسرا‌ها و سوئیت‌های بقاع متبرکه استان فاقد مواد ضدعفونی کننده هستند، گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی تا اطلاع ثانوی امکان پذیرش مسافرین و زائرین در امامزادگان و بقاع متبرکه استان مازندران وجود ندارد و از این رو اسکان زائران و مسافران در زائرسرا‌های بقاع متبرکه ممنوع اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha