اعلام ممنوعیت توزیع غذای نذری در بقاع متبرکه مازندران
کد خبر: 3880777
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

اعلام ممنوعیت توزیع غذای نذری در بقاع متبرکه مازندران

مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: با توجه به ضرورت پیشگیری از خطر ابتلا به بیماری، توزیع غذای نذری تا اطلاع ثانوی در بقاع متبرکه مازندران ممنوع است.

توزیع غذای نذری تا اطلاع ثانوی در بقاع متبرکه مازندران ممنوع استبه گزارش ایکنا از مازندران، صاحب نجفی، مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، امروز چهارم اسفندماه، طی اطلاعیه‌ای به این خبرگزاری، تاکید کرد: نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری و به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه، تا اطلاع ثانوی، توزیع هرگونه غذای نذری در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران ممنوع اعلام می‌شود.

 وی افزود: به جهت حفظ سلامتی همکاران، جلسه شورای اداری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران که مقرر بود امروز یکشنبه ۴ اسفندماه برگزار شود، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، اظهار کرد: بر اساس دستور مدیرکل محترم رعایت نکات بهداشتی در ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های مازندران که پذیرای ارباب رجوع هستند، الزامی است.

نجفی با اشاره به اینکه روزانه هزاران نفر به زیارت آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان مشرف می‌شوند، گفت: به تمامی هیئت‌های امنا و مدیران اجرایی بقاع متبرکه استان اعلام شد روزانه در نوبت‌های مختلف سطوحی که در معرض تماس عمومی قرار دارند، ضدعفونی شوند و کفشداری‌های بقاع متبرکه محل نگهداری کفش‌ها را باید مرتبا ضدعفونی کرده و یا کیسه‌های نگهداری کفش به زائران ارائه دهند.

وی از ممنوع بودن توزیع غذای نذری در بقاع متبرکه مازندران خبر داد و گفت: نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری و به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه، تا اطلاع ثانوی و اعلام رفع خطر توزیع هرگونه غذای نذری در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران ممنوع اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha