سلایق سیاسی در مازندران همگرا و در مسیر توسعه باشند
کد خبر: 3859054
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

سلایق سیاسی در مازندران همگرا و در مسیر توسعه باشند

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در مازندران، اظهار کرد: سلایق سیاسی مختلف می‌توانند در سایه اعتدال و همگرایی، مکمل هم در مسیر توسعه استان باشند.

سلایق سیاسی در مازندران همگرا و در مسیر توسعه باشندبه گزارش ایکنا از مازندران، احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران، عصر دیروز، دوم آذرماه به همراه جمعی از مدیران ستادی استانداری در دیدار با حجت‌الاسلام لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران گزارشی از مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های دولت در استان ارائه کرد.

بر اساس این گزارش حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لائینی با اشاره به حوادث چند روز اخیر در برخی نقاط کشور، گفت: اغتشاشگران می‌خواستند مطالبات مردم دیندار و انقلابی مازندران را به انحراف بکشانند و فضای ناامنی را در استان حاکم کنند.

وی با اشاره به نقش مؤثر مردم در خنثی شدن فتنه دشمن در چند روز اخیر، افزود: بصیرت و هوشیاری مردم، مجاهدت همه نیرو‌های نظامی، امنیتی و اجرایی موجب تداوم آرامش و یأس دشمنان شد.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه، دشمن به دنبال سوء استفاده از مطالبات مردم بود، تصریح کرد: به همین دلیل اشرار، ضد انقلاب و اغتشاش‌گران تلاش کردند با تخریب اموال عمومی و آتش زدن آن، زمینه برای ایجاد ناامنی و آشوب در کشور فراهم کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این‌که خوشبختانه با رهنمود‌های مقام معظم رهبری و لبیک و بصیرت مردم این فتنه دشمن نیز خنثی شد، خاطرنشان کرد: حوادث اخیر موجب اقتدار و عظمت نظام اسلامی و رسوایی دشمنان این ملت بزرگ شد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران، با اشاره به اینکه، مردم ولایت‌مدار این استان با حضور خود در راهپیمایی لبیک به ولایت فقیه بار دیگر دفاع و پشتیبانی خود از انقلاب، نظام و رهبری را اثبات خواهند کرد، اظهار کرد: این ملت علیرغم همه مشکلاتی که دارند، اما هیچ‌گاه از مسیر انقلاب و نظام خارج نخواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه، سلایق سیاسی مختلف می‌توانند در سایه اعتدال و همگرایی؛ مکمل هم در مسیر توسعه استان باشند، افزود: باید برای حل مشکلات و اعتلای بخش‌های مختلف استان، همراه و در کنار هم باشیم.

لائینی با اشاره به اینکه، وفاق بین نمایندگان سه قوه از جمله موضوعاتی است که به حل مشکلات بسیار کمک می‌کند، گفت: باید از همه ظرفیت‌های موجود در مسیر توسعه و آبادانی کشور و استان بهره گیریم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران نیز در این دیدار بر ضرورت بهره‌گیری از توان و ظرفیت بالای بخش خصوصی در جهت توسعه و پیشرفت همه جانبه تأکید کرد و گفت: مسایل اقتصادی، اشتغال و توسعه زیرساخت‌ها که در برنامه دولت در استان قرار دارد باید جدی گرفته شود.

انتهای پیام
captcha