نمایشگاه مد و لباس «پارسی پوش» در مازندران به روایت تصویر
کد خبر: 3822460
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶

نمایشگاه مد و لباس «پارسی پوش» در مازندران به روایت تصویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ نمایشگاه مد و لباس «پارسی پوش» با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف روز گذشته، چهارم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مازندران در شهر قائم‌شهر در حالی آغاز به‌کار کرد که فعالان قرآنی مشهد از جمله غرفه‌داران این رویداد فرهنگی دینی هستند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نمایشگاه مد و لباس «پارسی پوش» با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف به همت سپاه کربلا، استانداری و با همکاری بسیج کارگری مازندران از ساعت 17 روز گذشته، چهارم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مازندران در قائم شهر با حضور فعالان حوزه عفاف و حجاب و مد و لباس ایرانی و اسلامی آغاز به‌کار کرد.
در این نمایشگاه جدیدترین محصولات و مدل‌های متنوع پوشاک بانوان در بیش از 40 غرفه به نمایش گذاشته شده است‌.
دوخت رایگان چادر و مقنعه و چادر نماز، طرح تعویض چادر قدیمی با هزینه اندک، ایجاد کارگاه آموزشی دوخت چادر و مقنعه با اعطای گواهینامه از سوی سازمان فنی و حرفه‌‌ای و دانشگاه آزاد اسلامی و راه‌اندازی رادیو نمایشگاه از بخش‌های اجرایی در این نمایشگاه است.
در این نمایشگاه همچنین آتلیه عکس حجاب، کافه بانو با گفتمان‌سازی مسئله پوشش در فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی و ارائه زیباترین ملزومات از قبیل انواع چادر، مقنعه، لباس مجلسی، روسری و ساق دست و... نیز دایر است.
همچنین مؤسسه فرهنگی و قرآنی سروش جاودانه وحی مشهد مقدس با حضور در این نمایشگاه و برپایی غرفه نوابغ قرآنی با ارائه برنامه‌های مختلف همچون تلاوت قاریان نونهال، اجرای گروه تواشیح شمس‌الهدی و... میزبان قرآن‌دوستان شده است.
یادآور می‌شود، نمایشگاه مد و لباس پارسی پوش مازندران تا نهم تیرماه از ساعت 17 تا 23 میزبان بازدیدکنندگان است.
علی خداپور
انتهای پیام
captcha