پیام تسلیت شهیدی در پی درگذشت همسر و مادر شهیدان سجادیان
کد خبر: 3817928
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

پیام تسلیت شهیدی در پی درگذشت همسر و مادر شهیدان سجادیان

گروه جهاد و حماسه ــ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت حلیمه خانیان مادر گرامی شهیدان معزز سیدداود، سید کاظم، سید کریم و سیدابوالقاسم سجادیان و همسر گرانقدر شهید سیدحمزه سجادیان را تسلیت گفت.

پیام تسلیت شهیدی در پی درگذشت همسر و مادر شهیدان سجادیانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی شهیدی، رئیس بنیاد شهید به شرح زیر است:
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر سجادیان
سلامٌ علیکم
صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.
درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم حلیمه خانیان» مادر گرامی شهیدان معزز «سیدداود، سید کاظم، سید کریم و سیدابوالقاسم سجادیان» و همسر گرانقدر شهید معظم «سیدحمزه سجادیان» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.
ازمنظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.
سیدمحمدعلی شهیدی
یادآور می‌شود؛ شهیدان سید داود و سیدکاظم سجادیان ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ در عملیات الی بیت‌المقدس به شهادت رسیدند. شهیدان سید کریم و سید قاسم سجادیان نیز به ترتیب در دی ماه و فروردین ماه سال‌های ۱۳۶۱ و ۱۳۶۲ در مناطق فکه و ابوغریب جاویدالاثر شدند. پیکر این دو شهید والامقام در سال‌های ۱۳۷۲ و ۱۳۷۳ به میهن بازگشت.
پدر شهیدان نیز در اعزام سوم خود به جبهه‌های جنگ تحمیلی در ۱۰ دی ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید.
انتهای پیام

captcha