رشد 28 درصدی کمک حامیان به ایتام در گلوگاه
کد خبر: 3801880
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳

رشد 28 درصدی کمک حامیان به ایتام در گلوگاه

کانون خبرنگاران نبأ ــ حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین طی سال گذشته 460 میلیون و 148هزار تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند که این کمک‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل 28 درصد رشد داشته است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ محمدرضا یعقوبی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گلوگاه مازندران گفت: حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین طی سال گذشته 460 میلیون و 148هزار تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند که این کمک‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل 28 درصد رشد داشته است.

وی افزود: 448 نفر از خیران، حمایت مادی و معنوی 158 نفراز ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد گلوگاه را به عهده دارند.

رئیس کمیته امداد گلوگاه ادامه داد: به برکت همکاری خیران، تمامی ایتام تحت حمایت این نهاد از کمک حامیان برخوردار هستند اما با این‌ وجود برای رسیدگی به نیاز این کودکان حمایت‌های بیشتری در بخش‌های درمانی، مسکن، تحصیلی، معیشتی و اشتغال لازم است.

وی افزود: کمک‌های حامیان باعث رشد و تعالی زندگی کودکان و فرزندان محروم در این شهرستان شده است؛ به‌طوری‌که هم‌اکنون شاهد کشف استعدادهای تحصیلی و معنوی مهم در بین این کودکان از جمله نخبگان تحصیلی، حافظان قرآنی و... هستیم.

یعقوبی گفت: مردم نیکوکار گلوگاه می‌توانند با شماره‌گیری آنی پرداخت #01119*8877* از طریق تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود، با کمیته امداد جهت خدمت‌رسانی بهتر به ایتام و فرزندان طرح محسنین مشارکت کنند.

گفتنی است، در گلوگاه هزار و 700 خانوار معیشت بگیر کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

محمد خواجوی

انتهای پیام

captcha