شکوفایی با ثبات مدیریت اتفاق می‌افتد/ اشکالات اصلاح شود
کد خبر: 3784797
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
طیبی:

شکوفایی با ثبات مدیریت اتفاق می‌افتد/ اشکالات اصلاح شود

گروه اجتماعی ــ رئیس جهاددانشگاهی ‌با اشاره به اینکه اعتقادی به تغییر مدیریت در جهاددانشگاهی مازندران ندارد، تأکید کرد: به هیچ‌وجه به‌دنبال تغییر مدیریت در واحد مازندران نباشید، چرا‌که شکوفایی با ثبات مدیریت اتفاق می‌افتد و باید اشکالات اصلاح و مدیریت تقویت شود.

اعتقادی به تغییر مدیریت در جهاد دانشگاهی مازندران ندارمبه گزارش ایکنا از مازندران، سیدحمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی، امروز، 7 بهمن‌ماه، به همراه هیئت همراه از جهاددانشگاهی واحد مازندران بازدید و با  احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران، ملاقات کرد.
براساس این گزارش در این نشست واحد عبدالهیان، رئیس جهاددانشگاهی مازندران، به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و عملکرد یکساله واحد مازندران پرداخت و در ‌ادامه ضمن ارائه تهدیدها و فرصت‌ها، انتظارات این واحد را بیان کرد.
در ادامه حمید‌رضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی، گفت: لازم است در موضوعات گردشگری مزرعه، پسماند، جلبک و دیگر طرح‌های توسعه‌ای استان با همراهی و همکاری استانداری پیگیری شود؛ در غیر این‌ صورت جهاددانشگاهی به تنهایی قادر به انجام این پروژه‌ها نیست.    
وی با اشاره به اینکه اعتقادی به تغییر مدیریت در جهاددانشگاهی مازندران ندارد، تأکید کرد: به هیچ‌ وجه به‌ دنبال تغییر مدیریت در واحد مازندران نباشید، چرا‌که شکوفایی با ثبات مدیریت اتفاق می‌افتد و باید اشکالات اصلاح و مدیریت تقویت شود.
رئیس جهاددانشگاهی تصریح کرد: جهاد‌دانشگاهی مازندران هر اقدامی را در راستای حل مشکلات و معضلات استان انجام می‌دهد و باید به جنبه اقتصادی آن نیز توجه کند و جنبه درآمدزایی طرح‌های جهاد‌دانشگاهی بسیار مهم است.
وی ادامه داد: قرار است با فروش زمین بابلسر ساختمانی برای جهاددانشگاهی استان خریداری شود. در موضوع پسماند نیز انتقال فناوری در موضوع زباله‌سوز مطرح بود، ولی در برخی استان‌ها مدیران استانی همکاری لازم را نداشتند و موضوع دنبال نشد.
طیبی با تأکید بر توجه ویژه به رفاهیات اعضای جهاد‌دانشگاهی مازندران، گفت: اجازه ندهید اعضا در سختی زندگی کنند و لازم است حداقل استاندارد زندگی را داشته باشند.
رئیس جهاددانشگاهی اظهار کرد: باید برای اجرای طرح «پرورش ماهی در قفس» مطالعه کافی انجام شود و منابع مالی از طریق استانداری برای اجرای این طرح مهیا شود.
انتهای پیام
captcha