جمع‌آوری کمک نیکوکاران برای تهیه قرآن و ادعیه به خط بریل
کد خبر: 3765435
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

جمع‌آوری کمک نیکوکاران برای تهیه قرآن و ادعیه به خط بریل

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ با همکاری ایکنا و بنیاد فرهنگی ـ قرآنی روشندلان اصفهان برای تهیه قرآن و ادعیه برای نابینایان، مبلغی جمع‌آوری و به حساب این مؤسسه قرآنی واریز شد.

به گزارش ایکنا؛ با توجه به بالا بودن هزینه تهیه قرآن به خط بریل و چاپ آن بر روی کاغذهای ۱۴۰ و ۱۶۰ گرمی، این خبرگزاری فراخوان جمع‌آوری نذورات برای تهیه قرآن و ادعیه به خط بریل را اعلام کرد.
این فراخوان با هماهنگی مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی روشندلان استان اصفهان در راستای سنت حسنه وقف، طی بازه زمانی حدود 20 روزه، همزمان با روز عصای سفید انجام شد که پس از آن کمک‌های نقدی از سوی نیکوکاران به حساب بنیاد فرهنگی ـ قرآنی روشندلان اصفهان با مدیریت سیدمرتضی نیکزاد واریز شد.
طی تدابیر اندیشیده شده به افراد روشندل کم‌برخورداری که تقاضای تهیه قرآن، ادعیه و زیارت‌نامه‌ها را دارند و توانایی پرداخت بخشی و یا تمام مبلغ آن را ندارند از این مبالغ کمک می‌شود. همچنین این مؤسسه دارای صندوق نذورات است که با همین هدف به روشندلان کمک‌هایی به منظور تهیه قرآن و ادعیه به خط بریل انجام می‌دهد.
برای اطلاع از میزان هدیه قرآن‌ها و ادعیه‌ها می‌توانید به پایگاه اینترنتی این مؤسسه به نشانی http://braillequran.net مراجعه کنید.
انتهای پیام

captcha