همایش ملی تجلیل از نخبگان و دانشگاهیان مسئله‌یاب برگزار می‌شود
کد خبر: 3760658
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
همزمان با ۱۳ آبان؛

همایش ملی تجلیل از نخبگان و دانشگاهیان مسئله‌یاب برگزار می‌شود

گروه دانشگاه ــ از نخبگان و دانشگاهیان مسئله‌یاب و ارائه کنندگان راه‌حل با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید در مازندران تجلیل خواهد شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، همزمان با فرا رسیدن ۱۳ آبان ماه، مصادف با فتح لانه جاسوسی آمریکا در ایران و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، این همایشی ملی ازسوی بسیج اساتید و دفتر هماهنگی کانون‌های دانشگاه آزاد اسلامی، بسیج اساتید استان مازندران، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و بسیج اساتید دانشگاه مازندران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار خواهد شد.
 
در این همایش مجتبی زارعی، استاد دانشگاه تربیت‌مدرس و رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با موضوع «خوانش انتقادی خط سازش–مذاکره در پیشرفت ایران فردا» به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

سازمان بسیج اساتید کشور در این همایش که با حضور استادان بسیجی، نخبگان و فعالان علمی–فرهنگی مازندران برگزار می‌شود و در ادامه رویکرد حل‌المسائلی خود، برخی از نخبگان و دانشگاهیان مسئله‌یاب و ارائه دهندگان راه‌حل را مورد تجلیل قرار خواهد داد.

این همایش فردا یکشنبه ۱۳ آبان‌ماه از ساعت ۹ صبح در تالار دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
captcha