زوال استراتژی شیطانی حکومت‌های خبیث
کد خبر: 3759931
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
استاد جامعه‌شناسی در گفت‌وگو با ایکنا عنوان کرد؛

زوال استراتژی شیطانی حکومت‌های خبیث

کانون خبرنگاران نبأ ــ ستون‌ها و استراتژی شیطانی حکومت‌های آل سعود، آمریکا و آل صهیون رو به تخریب، آوارگی و زوال است، ایران اسلامی کشور پیامبر اعظم(ص) است و مردم ایران عامل به قرآن و خادم عترت(ع) هستند و این مبحث دو مصراعی به عنوان بیتی کامل بر سپهر جهان روشنگرانه به اهتزار و آرایش در آمده و این نشان از کمال انقلاب اسلامی ایران است.

زوال استراتژی شیطانی حکومت‌های خبیث

امرالله شیخیانی، استاد جامعه‌شناسی در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، اظهار کرد: دشمن اهرم‌ها، شاخصه‌ها و سرمایه‌های قدرت نظام را می‌شناسد و دشمنان در این رابطه به دنبال حمله ساختارشکن و شبه‌افکنی هستند.

وظیفه مؤمنین در زمان غیبت

وی در ادامه با اشاره به اینکه ولایتمداری و اطاعت از دستورات پروردگار رحمان تنها حجت سیاسی الهی برای مسلمان موحد است، تصریح کرد: دشمن و حکومت‌های شیطانی به دنبال ایجاد اختلاف در بین امت شیعه و سنی و ایجاد شبه‌افکنی در مسیر بعثت، عاشورای حسینی و حکومت مهدوی است و وظیفه مؤمنین و مسلمانان موحد در زمان غیبت این است که ببینند چگونه و چطور می‌توانند «هل مِن ناصر یَنصُرُنی» باشند و داستان امروز ما، پیروی از راه رسول الله، تجدید بیعت با حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و داستان یاری کردن حکومت مهدوی پیش از ظهور حجت خدا است.

راه رسیدن به حضرت ابا عبدالله(ع) با انجام واجبات دینی

کنشگر علوم سیاسی و معارف قرآنی شجاعت، مروت، ایثار، گره‌گشایی از زندگی مردم، انسانیت، گذشت و شهادت‌طلبی را از ویژگی شخصیتی و بارز سومین پیشوای شیعیان برشمرد و گفت: ذکر و بکاء برای حضرت سیدالشهداء(ع) موجب نورانیت دل و قلب انسان‌ها و به خصوص جوانان می‌شود زیرا دستگاه و مکتب حسین بن علی(ع) یک دستگاه انسان‌ساز است و لذا انجام واجبات دینی و ترک محرمات سبک زندگی و راه رسیدن به حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) است.

اربعین حسینی زمینه‌ساز تمدن و ظهور حجت خدا

شیخیانی با بیان اینکه اربعین حسینی زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی و ظهور مهدی موعود(عج) است، بیان کرد: مراسم عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی جلوه امید داشتن در زندگی، صیانت‌بخشی به جامعه و برای کنار زدن ظلم‌ها و رسیدن به نورانیت است.

اربعین؛ روز کمال یافتن و میعادگاه مسلمانان موحد

این استاد دانشگاه با ابراز اینکه زیارت امام حسین(ع) درس امید و انسان‌سازی است، اضافه کرد: پیاده‌روی 20 میلیونی اربعین حسینی روز کمال یافتن و میعادگاه مؤمنین و مسلمانان موحد و مردم سایر ادیان الهی از تمامی نقاط جهان است.

زوال استراتژی شیطانی حکومت‌های خبیث

دبیرکل حزب مردم مسلمان ایران با تصریح بر اینکه ستون‌ها و استراتژی شیطانی حکومت‌های آل سعود، آمریکا و آل صهیون رو به تخریب، آوارگی و زوال است، عنوان کرد: ایران اسلامی کشور پیامبر اعظم(ص) است و مردم ایران عامل به قرآن و خادم عترت حضرت محمد مصطفی(ص) هستند و این مبحث دو مصراعی به عنوان بیتی کامل بر سپهر جهان روشنگرانه به اهتزار و آرایش در آمده و این نشان از کمال انقلاب اسلامی ایران است.

ولایت فقیه صراط هدایت است

کنشگر علوم سیاسی و معارف قرآنی با اشاره به اینکه ایران در زمینه اسلام‌خواهی، دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم و استکبارستیزی دارای تاریخ و تمدنی کهن است، تأکید کرد: ولایت فقیه صراط هدایت است و اگر در جامعه ولایت فقیه مبتنی بر آموزه‌های دینی و قرآنی و روح ولایتمداری باشد حوزه‌های سیاست، امنیت، فرهنگ، سلامت، اقتصاد جامعه نیز تضمین و بی‌آسیب می‌ماند.

شهادت سیدالشهدا(ع) در راه دفاع از واجبات دینی

شیخیانی با اشاره به اینکه امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) فرمود «نماز رحمت الهی را نازل می‌کند»، گفت: نماز بهترین عبادت، سجده و ذکر است که حضرت امام حسین(ع) به همراه صحابه و یارانش برای ترویج، اقامه و اشاعه این واجب دینی و دیگر واجبات دینی به فرمان خدا پا در عرصه میدان جهاد و مبارزه با لشکر بی‌دین و کافر گذاشت و چنان در راه اطاعت از فرمان خدا و دفاع از دین اسلام ایستادگی کرد تا در قیام عاشورای حسینی به مقام شهادت نائل آمدند.

اذان؛ زیباترین سرود عبودیت و دلدادگی

استاد جامعه‌شناسی در پایان گفت: اذان زیباترین سرود عبودیت، عشق، دلدادگی و بندگی است که بانگش به هنگام هر صلاة؛ مردم مومن را متحد و یکپارچه در مساجد، مصلاها، موکب‌ها، حسینیه‌ها گرد هم می‌آورد و یک رزمایش ایمانی رقم می‌خورد.

محمد عبیدی

captcha