نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها در شهرستان گلوگاه
کد خبر: 3752771
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
همزمان با سراسر کشور؛

نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها در شهرستان گلوگاه

کانون خبرنگاران نبأ ــ مراسم جشن عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش‌آموزان بی بضاعت زنگ عاطفه‌ها در بیش 65 مدرسه شهرستان گلوگاه نواخته شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ ؛ مراسم جشن عاطفه‌ها  همزمان با سراسر کشور همراه با نواختن زنگ عاطفه‌ها با حضور مدیران و مسئولان شهری برگزار شد.

محمدرضا یعقوبی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گلوگاه عنوان کرد: این مراسم با هدف ترویج فرهنگ انفاق و کمک به همنوعان در جامعه همراه با  شعار «لبخند مهر بسته به مهر شما»  برگزار شد.

وی ضمن یادآوری اینکه شهرستان دارای 5800 دانش‌آموز است، افزود: این مراسم با همکاری اداره آموزش و پرورش، کمیته امداد، بسیج دانش‌آموزی در 65 مدرسه شهرستان گلوگاه برگزار شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گلوگاه با اشاره به کمکهای مردمی شهرستان در سال گذشته، خاطرنشان کرد: در سال گذشته جذب کمکهای مردمی شهرستان، یکصد و شصت میلیون ريال بود که امیدواریم امسال شاهد افزایش این مبلغ کمکهای مردمی باشیم همچنان که کمک به دیگران وظیفه شرعی، دینی و اعتقادی ماست و باید در امر به معروف و نهی از منکر، مشکلات و گرفتاریها به کمک هم بشتابیم.

محمد خواجوی 

انتهای پیام 

captcha