برگزاری 20 دوره‌ تلبس طلاب تا پایان سال 97
کد خبر: 3734333
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰

برگزاری 20 دوره‌ تلبس طلاب تا پایان سال 97

گروه حوزه‌های علمیه ــ مسئول اداره تلبس معاونت تهذیب حوزه علمیه از برگزاری 20 دوره تلبس تا پایان سال 97 از سوی این مرکز خبر داد.

برگزاری 20 دوره‌ تلبس طلاب تا پایان سال 97حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی متقی‌نژاد، مسئول اداره تلبس معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با ایکنا؛ گفت: یکی از کارهای مهم این اداره برگزاری دوره‌های تلبس طلاب تازه ملبس شده است.

وی افزود: طلاب تازه ملبس شده تا یکسال فرصت دارند که هدیه تلبس خود را دریافت کنند و در این راستا هم دوره‌ای سه روز در مشهد برای آنان برگزار می‌شود که به همراه خانواده به این دوره‌ها می‌روند.

متقی‌نژاد بیان کرد: در طول سه روز حضور این طلاب در مشهد، کلاس‌های آموزشی برای آنان تشکیل می‌شود و آموزش‌هایی با موضوعات تربیت فرزند، شرایط جدید بعد از تلبس، اهمیت تلبس و ... را فرامی‌گیرند.

وی ادامه داد: این دوره با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تاکنون برای شش هزار طلبه برگزار شده که در مجموع همراه با خانواه خود در این طرح حضور داشته‌اند.

متقی‌نژاد بیان کرد: طرح مذکور با عنوان «ردای بهشتی» از سال 93 شروع شده و تا آخر سال جاری بیستمین دوره آن نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

captcha