تأکید بر لزوم انجام برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در قائم‌شهر
کد خبر: 3637157
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸

تأکید بر لزوم انجام برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در قائم‌شهر

گروه فعالیت‌های قرآنی: در نشست مشترک انجمن خیّرین کتابخانه‌ساز شهرستان قائم‌شهر با دهیاری و شورای اسلامی روستای قادیکلای بزرگ، بر لزوم انجام برنامه‌های قرآنی و فرهنگی تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نشست مشترک انجمن خیّرین کتابخانه‌ساز شهرستان قائم‌شهر با شورای اسلامی و دهیاری روستای قادیکلای بزرگ در محل کتابخانه عمومی شهید رستگار روستای قادیکلای بزرگ و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قائم شهر برگزار شد.

این جلسه با هدف توسعه فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی و اجتماعی در منطقه قادیکلای بزرگ و ایجاد پایگاه فرهنگی در جوار کتابخانه مذکور به منظور ارتقای برنامه‌های مرتبط با کتابخانه‌های عمومی برگزار شد.

همچنین، در این جلسه که با حضور مرضیه فلاح، رئیس اداره کتابخانه های عمومی، سیدعلی علوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حبیب‌الله شکری، مدیرعامل انجمن، صفا رنجبر، مدیر مسئول کتابخانه مشارکتی گنجینه نور و بازرس انجمن، عباس خسرویان، رئیس شورای اسلامی، کامران یوسفیان، دهیار و جمعی از اعضای شورای اسلامی روستای قادیکلای بزرگ شهرستان قائم شهر برگزار شد، بر لزوم انجام برنامه‌های فاخر فرهنگی و قرآنی با همکاری شورای اسلامی و همچنین، انجمن خیّرین کتابخانه‌ساز با مشارکت ادارات و نهادهای فرهنگی دولتی و غیر دولتی تأکید شد.

در این جلسه مکانی جهت انجام برنامه‌های فرهنگی از سوی شورای اسلامی و دهیاری قادیکلای بزرگ در اختیار انجمن خیرین کتابخانه‌ساز به مدت ۳۰ سال واگذار شد که از سال ۱۳۹۷ با تجهیز و راه‌اندازی رسمی به بهره‌برداری خواهد رسید.

یادآور می‌شود، انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان قائم شهر از سال ۱۳۹۵ به صورت رسمی فعالیت خود را با حضور اعضای هیئت‌مدیره آغاز و دستاوردها و خدمات قابل توجهی در زمینه توسعه فرهنگ مطالعه و فضای کتابخانه‌ها به انضمام اجرای برنامه‌های گوناگون قرآنی، فرهنگی و اجتماعی به عموم شهروندان ارائه کرده است.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۳۸
0
0
برپایی برنامه‌های قرآنی موجب ترویج فرهنگ قرآنی می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۲۰
0
0
برگزاری برنامه‌ها قرآنی پیامدهای خوبی برای علاقمندان دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۲۱
0
0
برگزاری برنامه‌های دینی و مذهبی توسعه یابد
captcha