پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت مرضیه حدیدچی دباغ
کد خبر: 3546977
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت مرضیه حدیدچی دباغ

گروه جهاد و حماسه: نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مرحومه «خانم مرضیه حدیدچی دباغ» پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی، نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مرضیه حدیدچی دباغ پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به این شرح است:
«بسمه تعالی
انالله و انا الیه راجعون
 نیروهای انقلابی و متعهد همواره با ایمانی راسخ و اراده‌ای استوار و با پیروی از امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اقدامات چشمگیری در عرصه‌های مختلف داشته‌اند. در این میان می‌توان از مرحومه «خانم مرضیه حدیدچی‌دباغ» یاد کرد. بانوی مکرمه‌ای که در دوران قبل از انقلاب مبارزات و فعالیت‌های سیاسی و انقلابی چشمگیری در داخل و خارج از کشور جهت دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی داشته و در این مسیر در برابر شدیدترین شکنجه‌ها در زندان‌های ساواک و سختی‌های بی‌شمار ایستادگی و در همراهی با امام خمینی(ره) و نهضت اسلامی تلاش‌های شایانی کردند. پس از انقلاب نیز فعالیت‌های ارزشمند این بانوی محترم در عرصه‌های مختلف همچون دفاع از امنیت و مرزهای کشور، مسئولیت در سپاه پاسداران، نمایندگی مجلس شورای اسلامی و سایر عرصه‌های سیاسی و اجتماعی ستودنی است.
درگذشت این بانوی مکرمه را به  خانواده محترم ایشان و تمامی بازماندگان تسلیت عرض کرده و برای آن مرحومه علو درجات را از درگاه کرم کردگار مسئلت می‌کنم. امید که به فضل الهی مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی شوند.»
یادآور می‌شود، مرضیه حدیدچی دباغ، از مبارزان پیشگام نهضت اسلامی صبح پنجشنبه 27 آبان‌ماه پس از گذراندن دوره‌ای بیماری دار فانی را وداع گفت. 
captcha