پاكستانی‌ها در چهاردهمین اجلاس پیر غلامان حسینی
کد خبر: 3534055
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷

پاكستانی‌ها در چهاردهمین اجلاس پیر غلامان حسینی

گروه بین‌الملل: چهاردهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیر غلامان و خادمان حسینی با شركت احسان علی دانش و عمر ریاض، از پاكستان در بندعباس در حال برگزاری است.

پاكستانی‌ها در چهاردهمین اجلاس پیر غلامان حسینی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، احسان علی دانش و عمر ریاض، در آستانه عزیمت به جمهوری اسلامی ایران برای شركت در چهاردهمین اجلاس تجلیل از پیر غلامان حسینی در بندرعباس ضمن حضور در رایزنی فرهنگی كشورمان در اسلام‌آباد با شهاب‌الدین دارایی، رایزن فرهنگی كشورمان دیدار و گفت‌وگو كردند.
در این دیدار، دارایی طی سخنانی، انتخاب احسان علی دانش و عمر ریاض را به عنوان میهمانان اجلاس پیر غلامان حسینی تبریك گفت و برای ایشان سفری همراه با موفقیت آرزو كرد.
پس از آن، گزارشی از چگونگی برگزاری اجلاس پیر غلامان با همكاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و استانداری هرمزگان، بیان شد.
این اجلاس با شرکت جمعی از شاعران، مداحان و مرثیه‌سرایان برای چهاردهمین سال متوالی در جمهوری اسلامی ایران و هر سال در یکی از استان‌های کشورمان در آستانه ماه محرم با شکوه خاصی و با حضور میهمانانی از کشورهای مختلف برگزار می‌شود.
در بخش پایانی این دیدار، احسان علی دانش و عمر ریاض، هر كدام نمونه‌ای از آثار خود را به رایزن فرهنگی كشورمان اهدا كردند.
بنابر اعلام این خبر، چهاردهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیر غلامان و خادمان حسینی(ع) از ششم مهرماه در بندرعباس آغاز شده است و تا فردا، نهم مهر ادامه دارد.

captcha