اولین جلسه هماهنگی «یادبود شهدای فاجعه منا» در قائم‌شهر برگزار شد
کد خبر: 3525944
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

اولین جلسه هماهنگی «یادبود شهدای فاجعه منا» در قائم‌شهر برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اولین جلسه هماهنگی برگزاری یادبود شهدای فاجعه منای شهرستان قائم‌شهر با حضور مسئولان قرآنی شهرستان برگزار شد.

صفا رنجبر، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی گنجینه نور مازندران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از برگزاری اولین جلسه هماهنگی برگزاری یادبود شهدای فاجعه منای این شهرستان خبر داد.

وی بیان کرد: نخستین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی به منظور برگزاری آئین بزرگداشت و یادبود شهدای فاجعه منا شهرستان قائم شهر با محوریت شهید حاج عباس جعفری چمازکتی، مدیر کاروان ۳۰۲۳۷ قائم‌شهر و عضو فقید هئیت مدیره مؤسسه فرهنگی، قرآنی گنجینه نور مازندران در محل دفتر مدیریت این مؤسسه برگزار شد .

وی افزود: در این نشست که با حضور علوی و فلاح، رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی قائم‌شهر و رنجبر و شکری، مدیران عامل مؤسسه قرآنی گنجینه نور و بنیاد قرآن و معارف اسلامی رضوان و مهدی کهنسال، شخصیت فرهنگی و معاون اسبق اداره‌کل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران برگزار شد، پیرامون زمان، مکان و نحوه برگزاری این یادواره بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت .

رنجبر تصریح کرد: در این نشست مقرر شد تا ضمن هماهنگی با دفتر آیت‌الله معلمی، امام‌ جمعه قائم‌شهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری وهمچنین، محمدی، فرماندار قائم‌شهر، جلسه‌ای با حضور کلیه ادارات، نهادها و مؤسسات دولتی و مردمی مرتبط با این همایش، برگزار و در آن نسبت به نحوه و چگونگی محتوایی مراسم در راستای هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن این محفل معنوی، برنامه ریزی لازم انجام شد.

captcha