ویژه‌برنامه روز آزادگان با حضور فعالان قرآنی برگزار شد
کد خبر: 3523889
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
در قائم‌شهر؛

ویژه‌برنامه روز آزادگان با حضور فعالان قرآنی برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: به همت مؤسسه قرآن و عترت گنجینه نور شهرستان قائم‌شهر، ویژه‌برنامه روز آزادگان با حضور فعالان قرآنی برگزار شد.

صفا رنجبر، مدیر مؤسسه قرآن و عترت گنجینه نور شهرستان قائم‌شهر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از برگزاری ویژه‌برنامه روز آزادگان با حضور فعالان قرآنی در این شهرستان خبر داد.

وی ادامه داد: به همت مؤسسه فرهنگی و قرآنی گنجینه نور عرش مازندران و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم‌شهر، نشست بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در محل سالن کنفرانس بنیاد قرآن و معارف اسلامی رضوان برگزار شد. .

رنجبر افزود: در این نشست که با بیان خاطره‌گویی آزاده سرافراز جعفر احمدی، عضو هئیت‌ رئیسه شورای اسلامی شهر قائم‌شهر و با حضور جمعی از فعّالان قرآنی و مذهبی وهمچنین، رئیس و کارشناس امور قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم‌شهر همراه بود، از دلاورمردی و پایداری آزاده سرفراز جعفر احمدی با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد .

همچنین، در متن تجلیل از این آزاده سرافراز که از سوی مدیریت، اعضای هیئت‌ مدیره و کارکنان بنیاد قرآن و معارف اسلامی و مؤسّسه فرهنگی قرآنی گنجینه نور صادر شده، آمده است: «آزاده سرافراز برادر ارجمند جناب آقای جعفر احمدی! بیست و ششم مردادماه یادآور بازگشت غرورآفرین مردان غیرتمندی است که پس از تحمل سال‌ها رنج و دوری از عزیزان خود­، به شرف بی­بدیل آزادگی نائل شدند. رادمردانی که تمام هستی خویش را برای دفاع از اسلام و حفظ کیان انقلاب اسلامی به رهبری پیر جماران « خمینی کبیر» در طبق اخلاص نهادند و به قضای الهی رضایت دادند .

مدیریت و اعضای مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت گنجینه نور عرش و بنیاد قرآن و معارف اسلامی ضمن تبریک این روز جاودانه به‌عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ قرآنی کشور­ـ افتخار دارد از جنابعالی که به‌عنوان فرزند صبور روح‌الله و با بریدن از تعلّقات دنیوی و سعه صدری به وسعت هستی، مدال پرافتخار آزادگی را در رتبه‌ای متعالی برگردن آویخته‌اید و به پاس امنیت و آسایشی که برای فرزندان این مرز و بوم به ارمغان آورده­اید­؛ با بضاعت اندک خویش سپاس و قدردانی کند.

بی‌شک نسل‌های امروز و آینده­، همّت و تلاش والای شما را در حفظ و حراست از آب و خاک ایران اسلامی از یاد نخواهد برد و در اندیشه خود همواره از شما به نیکی و جاودانگی یاد خواهد کرد .در پناه قرآن و عترت محفوظ باشید»


captcha