چه عواملی مانع تشکیل کمیسیون ویژه اقتصاد مقاومتی در مجلس شد؟
کد خبر: 3521842
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۲
نادر قاضی‌پور پاسخ می‌دهد:

چه عواملی مانع تشکیل کمیسیون ویژه اقتصاد مقاومتی در مجلس شد؟

گروه اقتصاد: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: کم‌کاری اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس و عدم موافقت آنان باعث عدم تشکیل کمیسیون ویژه اقتصاد مقاومتی شد.


نادر قاضی‌پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به مخالفت مجلس با تشکیل کمیسیون ویژه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد:‌ تشکیل کمیسیون اقتصاد مقاومتی حتما لازم بود اما متأسفانه اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس این طرح را رد کردند.
کم‌کاری اعضای کمیسیون اقتصادی
نماینده ارومیه درخانه ملت در پاسخ به این پرسش که اعضای کمیسیون اقتصادی چگونه مانع تشکیل کمیسیون اقتصاد مقاومتی شدند؟ اظهار کرد: عدم تشکیل کمیسیون اقتصاد مقاومتی با کم‌کاری اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس اتفاق افتاد.
وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به وجود فراکسیون اقتصاد مقاومتی چه نیازی به تشکیل کمیسیون اقتصاد مقاومتی وجود دارد؟ تأکید کرد: فراکسیون اقتصادی مسئولیتی ندارد اما کمیسیون ویژه دارای مسئولیت و اختیارات است و می‌تواند اقدامات گسترده‌ای در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام دهد.
اهمیت کمیسیون اقتصاد مقاومتی
قاضی‌پور در پاسخ به این پرسش که کمیسیون اقتصاد مقاومتی چه نقشی می‌تواند در اقتصاد مقاومتی داشته باشد؟ اظهار کرد: این کمیسیون‌ می‌تواند طرح‌ها و لوایحی که باعث بهبود عملکرد اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی می‌شود را مورد تصویب قرار داده و همچنین قوانین موجود را اصلاح می‌کند.
وی در پاسخ به این پرسش که چگونه می‌توان به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کرد؟ گفت: بنده پاسخ این سؤال را نمی‌دانم.
captcha