فراکسیون اقتصاد مقاومتی تاکنون جلسه‌ای تشکیل نداده است
کد خبر: 3521769
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
نبرد دوراهی‌ها/ نایب‌رئیس فراکسیون اقتصاد مقاومتی:

فراکسیون اقتصاد مقاومتی تاکنون جلسه‌ای تشکیل نداده است

گروه اقتصاد: حسن‌پور بیگلری، بر لزوم تشکیل کمیسیون ویژه اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و گفت: فراکسیون اقتصاد مقاومتی تاکنون هیچ جلسه‌ای تشکیل نداده است اما مصمم هستیم با همکاری مردم مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کنیم.


شهباز حسن‌پور، بیگلری، نایب‌رئیس فراکسیون اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به مخالفت مجلس با تشکیل کمیسیون ویژه اقتصاد مقاومتی اظهار  کرد: بنده از موافقان تشکیل این کمیسیون بودم اما مخالفین تلاش بیشتری را انجام دادند و اجازه تشکیل چنین کمیسیونی را ندادند البته آنها هم دارای نظرات کارشناسی خودشان بودند.

دلایل اهمیت تشکیل کمیسیون ویژه اقتصاد مقاومتی
وی ادامه داد:‌ بنده معتقدم با توجه به نامگذاری سال 95 با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» و همچنین شرایط خاص اقتصادی کشور، تشکیل کمیسیون اقتصاد مقاومتی ضروری است اما بایستی تابع نظر جمع باشیم که اکثر نمایندگان موافق این امر نبودند.
حسن‌پور در پاسخ به این پرسش که با توجه به وجود فراکسیون اقتصاد مقاومتی، چه نیازی به تشکیل کمیسیون اقتصاد مقاومتی وجود داشت؟ اظهار کرد: اگر در وضعیت کنونی همه توانمان را برای نجات اقتصاد کشور صرف کنیم باز هم کار بزرگی انجام نداده‌‌ایم؛ چراکه شرایط مردم و شرایط کشور، دولت و شرکت‌ها به گونه‌ای است که باید در اقتصاد، فعال‌تر از گذشته عمل کنیم.

وضعیت فعالیت فراکسیون اقتصاد مقاومتی
منتخب مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی رد پاسخ به پرسشی درباره وضعیت فعالیت فراکسیون اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: هنوز جلسه خاصر را برگزار نکرده ایم و به واسطه اینکه در ابتدای مجلس هستیم کار خاصی صورت نگرفته اما اعتقاد راسخ  داریم که باید با مشارکت مردم مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کنیم.
captcha