مصوبات هیئت خرید کتاب؛ از آثار قرآنی تا اشعار طاهره صفارزاده
کد خبر: 3517006
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

مصوبات هیئت خرید کتاب؛ از آثار قرآنی تا اشعار طاهره صفارزاده

گروه ادب: در جلسه 555 هیئت انتخاب و خرید کتاب، خریداری 51 هزار و 880 نسخه کتاب از آثار قرآنی تا اشعار طاهره صفارزاده به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در جلسه 555 هیئت انتخاب و خرید کتاب، 280 عنوان کتاب در قالب 51 هزار و 880 نسخه به ارزش 8 میلیارد و 91 میلیون و 560 هزار ریال برای خرید به تصویب رسید.
در این فهرست آثار قرآنی متعددی اعم از «سیمای جامعه‌شناسی زنان در آیینه قرآن»، «اعجاز قرآن با گرایش شبهه‌پژوهی»، «میراث قرآنی ایان ابن تغلب»، «کرائم قرآن»، «صالحین در قرآن و احادیث» و «آیات قرآن در کلام سید شهیدان» به چشم می‌خورد. 
همچنین در فهرست منتشر شده، آثاری از شیخ حسین انصاریان با عنوان «ذکر مبارک» جلدهای یک و دو و کتاب‌هایی از محمود حکیمی با عنوان «اشراف‌زاده قهرمان»، «پیکار سرنوشت»، «سلحشوران علوی»، «سوگند مقدس»، «طاغوت» و «اسماءالحسنی» اثر سیدکاظم ارفع اشاره کرد.
«قصه‌های مهربانی» نوشته سپیده خلیلی یکی از آثار پرتیراژ این فهرست با شمارگان خرید 600 نسخه است که برای گروه سنی کودک و نوجوان به نگارش درآمده و انتشارات به‌نشر وابسته به آستان قدس رضوی آن را منتشر کرده است. مجموعه اشعار طاهره صفارزاده، شاعر و مترجم قرآن نیز با شمارگان 100 نسخه خریداری شده است.
گفتنی است، فهرست این خرید در درگاه اینترنتی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی mof. farhang. gov. ir/fa/home/book بارگذاری شده است.
بر اساس این گزارش، ناشرانی که آثار خود را برای بررسی به این هیئت داده‌اند، در صورت تصویب عناوین می‌توانند برای دریافت حواله خرید و تحویل کتاب‌ها با هماهنگی قبلی (تلفن ٣٨۵١٢٨۵٠) به دفتر صدور حواله دبیرخانه این هیئت واقع در ساختمان مرکزی وزارتخانه، طبقه سوم، اتاق ٣۴٢ مراجعه کنند.
captcha