عرضه قرآنی منحصر به فرد در بخش فروش نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3507131
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸

عرضه قرآنی منحصر به فرد در بخش فروش نمایشگاه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: انتشارات آوای رها در بخش فروش نمایشگاه قرآن امسال و طی روزهای آینده یک قرآن با ویژگی‌های چاپی منحصر به فرد را رونمایی و عرضه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا)، در بخش فروش بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و در غرفه «آوای رها» طی دو روز آینده، قرآنی با برخی ویژگی‌های منحصر به فرد عرضه می‌شود.
این قرآن که با خط عثمان طه و ترجمه ابوالفضل بهرامپور است، در هر جزء یک تذهیب جداگانه به کار رفته و دارای 30 تذهیب جداگانه است. همچنین  در این قرآن شمسه‌های مختلفی به کار رفته است.
این قرآن که در قطع رحلی عرضه شده، در آن از برگ‌های معطر و نفیس استفاده شده است و تا دو روز دیگر برای اولین بار در نمایشگاه قرآن عرضه می‌شود.
این قرآن با چرم طبیعی و تذهیب‌های مختلف است و در یازده رنگ مختلف چاپ خواهد شد. قیمت این قرآن یک میلیون و چهارصدهزار تومان اعلام شده است.
یادآور می‌شود، انتشارات آوای رها اقدام به انتشار قرآن‌های نفیس و مفاهیم قرآن کریم کرده است، از جمله قرآن‌های نفیس این انتشارات، عرضه درشت خط ترین قرآن کشور است که هر صفحه از آن معادل دو صفحه از قرآن‌های معمول با خط عثمان طه است.
همچنین یکی دیگر از قرآن‌های عرضه شده توسط این انتشارات قرآنی است که در آن شروع تمامی جزء‌ها و حزب‌های در ابتدای صفحات قرار گرفته است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۰:۰۰
0
0
کار کردن در زمینه قرآن باعث آرامش روح و جان می‌شود
captcha