قرآنی که از گزند موریانه در امان ماند + فیلم
کد خبر: 3486132
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸

قرآنی که از گزند موریانه در امان ماند + فیلم

گروه بین‌‌الملل: به‌تازگی فیلمی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده که در آن نسخه‌ای از کلام‌الله مجید مورد گزند موریانه قرار گرفته اما نکته اعجاز جریان این است که حشره تنها حاشیه سفید قرآن را خورده و آیات سالم مانده است.

معجزه حشره‌ای که کاغذ را قرآن را خورد اما به آیات آن نزدیک نشد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «www.shasha.ps»، از زمان نبی مکرم اسلام تاکنون، افراد زیادی در قرآن‌ به‌عنوان کلام حق تعالی ایجاد شک و شبهه کرده‌اند و برخی یهودیان و مسیحیان در تلاش بوده‌اند که این موضوع را در میان مردم رواج دهند که قرآن تألیف حضرت محمد(ص) است و کلام وحی نیست.

این در حالی است که خداوند در آیه 9 سوره «الحجر»، «إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ»(بى‌‏ترديد ما اين قرآن را به تدريج نازل كرده‌‏ايم و قطعا نگهبان آن خواهيم بود) و به صیانت و حفاظت از این کتاب وعده داده است.

اخیرا برخی کاربران شبکه‌ اجتماعی «فیسبوک»، کلیپی ویدیویی را منتشر کرده‌اند که در آن موریانه حاشیه صفحات یک نسخه قرآن کریم را خورده، اما به آیات قرآن و کلام وحی نزدیک نشده است.

در این فیلم شگفت‌‌انگیز نشان داده می‌شود که این حشره کوچک به‌طور معجزه‌آسایی، تنها به بخش‌های سفید صفحات این نسخه قرآن گزند رسانده، به‌طوری که گویی عظمت قرآن کریم را درک کرده است.

 این کلیپ ویدئویی با بازدید بالایی از سوی کاربران در فضای مجازی مواجه شده است.


دانلود فیلم قرآن سالم مانده
captcha