جزئیات بیشتر درباره دریافت بودجه قرآنی سال 94
کد خبر: 3468344
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
حجت‌الاسلام محمدی تشریح کرد؛

جزئیات بیشتر درباره دریافت بودجه قرآنی سال 94

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی ضمن ارائه جزئیات بیشتری از بودجه قرآنی سال 94 گفت: این بودجه تا دو هفته آینده در اختیار شورا قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، در گفت‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در مورد آخرین وضعیت بودجه قرآنی سال 94، گفت: 50 درصد این بودجه که معادل 100 میلیارد تومان است توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به خزانه رفته است.
وی افزود: این موضوع به ما اطلاع داده شده است و در حال حاضر این مبلغ در خزانه است و هنوز به شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی داده نشده است.
دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی در ادامه در پاسخ به این سؤال که مبلغ وعده داده شده چه زمانی به دست شورا خواهد رسید؟ بیان کرد: اطلاع دقیقی از این موضوع نداریم، در حال حاضر پیگیر این قضیه هستیم.
محمدی تصریح کرد: لایحه بودجه از دولت به مجلس داده می‌شود، بعد هم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی  تخصیص می‌دهد و بعد از موافقت این سازمان بودجه به خزانه می‌رود که پس از آن فعالیت‌ها و تلاش‌ها برای اخذ بودجه آغاز می‌شود.
دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی همچنین در پاسخ به این سؤال که تا پایان سال این بخش از بودجه دریافت خواهد شد یا خیر؟ گفت: ما امیدوار هستیم تا طی مدت یک یا دو هفته آینده این بودجه دریافت شود. بار دیگر تأکید می‌کنم که ما به عنوان شورا مبلغی را دریافت نکرده‌ایم.
یادآور می‌شود دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی روز گذشته 27 دی ماه در جلسه کمیسیون آموزش عمومی قرآن کریم، از دریافت 50 درصد بودجه قرآنی سال 94 که معادل 100 میلیارد تومان است خبر داده بود.
captcha