برگزیدگان چهاردهمین آزمون سراسری حفظ قرآن معرفی شدند
کد خبر: 3466076
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱

برگزیدگان چهاردهمین آزمون سراسری حفظ قرآن معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم قرعه‌کشی معرفی برندگان جوایز چهاردهمین آزمون سراسری قرآن روز گذشته برگزار شد. در این دوره از مسابقات به ٤٣٠ نفر از برگزیدگان به قید قرعه و با لحاظ ضریب امتیازات، جوایز نفیسی تعلق گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم قرعه‌کشی چهاردهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته در حالی برگزار شد که از میان ٣١٣٩٥ نفر، به ٤٣٠ نفر جوایز نفیسی تعلق گرفت.
به منظور رعایت عدالت در این قرعه‌کشی، ضریبی برای هر فرد در نظر گرفته شد که متناسب با امتیاز کسب شده توسط آن فرد بود تا شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب امتیاز بالاتری شده‌اند از شانس بیشتری برای انتخاب برخوردار باشند.
همچنین طبق دستورالعمل این دوره از آزمون، به ٤٣٠ نفر از قبول‌شدگان، جوایزی تعلق گرفت به طوری که به ٢٠ نفر؛ کمک هزینه ١٠ میلیون ریالی سفر عمره مفرده، به ٤٨ نفر؛ کمک هزینه پنج میلیون ریالی سفر عتبات عالیات، به ١٠٩ نفر؛ کمک هزینه مشهد مقدس دو میلیون ریالی و به ٢٥٣ نفر؛ هدیه نقدیبه مبلغ یک میلیون ریال تعلق گرفت.
گفتنی است؛ که به ترتیب استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، یزد و البرز بیشترین جوایز را به خود اختصاص داده‌اند که جوایز نفرات برگزیده بهمن‌ماه به حساب افراد واریز می‌شود. برای مشاهده فهرست نفرات برگزیده، اینجا را کلیک کنید.
خاطر نشان می‌شود چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در ٢٢ آبان‌ماه سال جاری و در ٣٠٠ شهر از کشورمان برگزار شد و از میان ٦٢٣٤٠ نفری که در این آزمون شرکت کردند ٣١٣٩٥ نفر قبول شده و مشمول شرکت در قرعه‌کشی شدند.
یادآور می‌شود، در سال‌های گذشته این مراسم با حضور خبرنگاران برگزار می‌شد، اما امسال مراسم قرعه‌کشی بدون حضور خبرنگاران بود.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدعلی
|
Germany
|
۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۵۵
0
1
اگه جایزه میدین به همه نفرات بالا بدین یا اصلا ندین ... نمره یکی 100 شده جایزه نگرفته یکی شده 72 گرفته ... خیلی این رویه جالب نیست.
احمد خوانساری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۲:۲۱
0
0
استان تهران قبل از استان البرز بود اما جا انداختید!
captcha