برگزیدگان جشنواره علمی ادبی «صفارزاده» ۱۷ آبان مشخص می‌شوند
کد خبر: 3444378
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

برگزیدگان جشنواره علمی ادبی «صفارزاده» ۱۷ آبان مشخص می‌شوند

گروه ادب: دبیر سومین جایزه علمی ـ ادبی طاهره صفارزاده از آغاز داوری‌های بخش‌های سه‌گانه این جایزه خبر داد و گفت:‌ داوران بخش‌های سه‌گانه جایزه از ۱۳ آبان‌ماه کار داوری آثار رسیده به دبیرخانه را آغاز کرده‌اند و برگزیدگان جشنواره تا ۱۷ آبان مشخص خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، رضا اسماعیلی از ارسال بیش از 150 قطعه شعر، 25 مقاله علمی و 10 پایان نامه به دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت:‌ دبیر سومین جایزه ادبی – علمی طاهره صفارزاده از آغاز داوری‌های بخش‌های سه‌گانه این جایزه خبر داد و گفت:‌ داوران بخش‌های سه‌گانه جایزه از 13 آبان‌ماه کار داوری آثار رسیده به دبیرخانه را آغاز کرده‌اند و  برگزیدگان جشنواره تا 17 آبان مشخص خواهند شد.
رضا اسماعیلی ادامه داد: از برگزیدگان این دوره از جایزه در مراسم اختتامیه که ساعت 15 سه‌شنبه، 19 آبان در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود، با اهدای تندیس، لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر خواهد شد.
وی در ادامه افزود: استقبال شاعران، دانشجویان، پژوهشگران و اصحاب فکر و فرهنگ از سومین جایزه صفارزاده بیش از دو دوره قبلی بوده است و مراسم اختتامیه امسال  باشکوه بیشتر و دایره گسترده‌تری برگزار خواهد شد.
این شاعر ضمن تشکر از همراهی‌ها و همدلی‌های صمیمانه علیرضا قزوه، مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری برای برگزاری شایسته و باشکوه این دوره از برنامه از همه محققان، قرآن‌پژوهان، شاعران و علاقه‌مندان به شعر و ادبیات برای حضور در مراسم اختتامیه این همایش دعوت و اظهار کرد: در مراسم اختتامیه سومین جایزه علمی – ادبی طاهره صفارزاده، علاوه بر شخصیت‌های علمی – ادبی، برادر وی جلال صفارزاده و جمعی از شاگردان و دانشجویان صفارزاده نیز حضور خواهند داشت.

captcha