تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جایزه «طاهره صفارزاده»
کد خبر: 3399371
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
اسماعیلی خبر داد:

تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جایزه «طاهره صفارزاده»

گروه ادب: دبیر سومین دوره جایزه ادبی ـ علمی طاهره صفارزاده از تمدید مهلت ارسال آثار به این جایزه تا ۱۲ آبان خبر داد.‌

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، رضا اسماعیلی، دبیر سومین دوره جایزه ادبی – علمی  طاهره صفارزاده گفت: مهلت ارسال آثار در فراخوان این دوره از کنگره تا هفتم آبان بود که به دلیل استقبال بیش از حد محققان، پژوهشگران و هنرمندان این زمان تا 12 آبان‌ماه تمدید شد.
وی افزود: بر اساس فراخوان این دوره از جایزه ادبی، امسال علاوه بر بخش معرفی بانوی برگزیده، علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را با در نظر گرفتن مقررات جشنواره در محورهای شعر، مقاله، پژوهش و پایان‌نامه به دبیرخانه این جایزه ادبی ارسال کنند.
دبیر این دوره از جایزه ادبی در ادامه بیان کرد: همچنین آثار ارسالی به این کنگره نباید قبلا در کنگره دیگری برگزیده شده باشند و آثار باید به صورت تایپ شده همراه با لوح فشرده متن و مشخصات دقیق، نشانی و شماره تماس شرکت کننده، ارسال شود.
اسماعیلی محورهای ارسال آثار برای شرکت در این کنگره را مؤلفه‌های ساختاری و ادبی آثار صفارزاده، صفارزاده و شعر نو مذهبی، صفارزاده و قرآن‌پژوهی، صفارزاده و نواندیشی دینی، صفارزاده و نظریه‌پردازی ادبی، صفارزاده و علمی‌سازی ترجمه و صفارزاده، مقاومت و بیدارگری بیان کرد.علاقه‌مندان می‌توانند آثارشان را به پست الکترونیکی  taninebidari@gmail.com ارسال کنند.
اختتامیه سومین جایزه ادبی – علمی طاهره صفارزاده روز سه‌شنبه 19 آبان در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

captcha