ایران قدرتمند در سایه عشق به ولایت و شوق شهادت مسیر خود را طی می‌کند
کد خبر: 3339732
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
امام جمعه کن و حومه:

ایران قدرتمند در سایه عشق به ولایت و شوق شهادت مسیر خود را طی می‌کند

گروه سیاسی: حجت‌الاسلام والمسلمین صالح‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته غرب تهران، گفت: درجهانی که جنگ می‌افروزند، کودک می‌سوزانند، سر می‌برند و به وحشی‎ها اسلحه می‌فروشند،ایران قدرتمند باجوانان مسلّح به عشق ولایت و شوق شهادت بی هیچ صدمه‌ای پیش خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین یحیی صالح‌نیا در توصیف فضیلت فرج امام عصر(عج) در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: انتظار فرج بزرگترین عبادتی است که برای امت پیامبراکرم (ص) وجود دارد و فضیلت انتظار با هیچ عمل دیگری قابل قیاس نیست.
وی تصریح کرد: به منتظرین ظهور پاداشی برابر با هزار شهید از شهدای احد داده می شود و خوفی از آخرت برای آن ها وجود نخواهد داشت . لیکن آن ها با لقب اولیا الله خوانده می شوند .

صالح نیا در ادامه افزود: یکی از راه های ایجاد فرهنگ انتظار در درون انسان اقامه حماسه فرهنگ عاشورای حسینی با توسل به صفات و ویژگی های یاران آن حضرت است.
خطیب جمعه غرب تهران با اشاره به بیست و پنجم شوال المکرم مصادف با شهادت امام جعفر صادق در وصف سیره اخلاقی و عبادی ایشان گفت: کسانی که از حضرت در خصوص فرج و انتظار فرج می پرسیدند، ایشان پاسخ می دادند: هرکس که در خط ولایت باشد، انتظار فرج برای او همان فرج است.
وی درخصوص اهمیت احسان به والدین و همچنین تداوم صله رحم از آن امام معصوم (ع)افزود: حق‌تعالی بهشت را آفرید و آن را معطّر و خوشبو گردانید و بوی آن تا دو هزارسال مسافت می‌رسد ولی دو گروه بوی آن را استشمام نمی‎کنند؛ یکی کسی که عاقّ پدر و مادرشده باشد و دیگری کسی که قطع‎کننده‌ رحم باشد .
امام جمعه غرب تهران با شاره به حادثه کودک سوزی اخیر خاطرنشان کرد: رژیمی که به عده‌ای از صهیونیست‌های افراطی دستور محاصره خانه ای را بدهد که در آن طفل شیرخوار بی‌گناهی سوزانده شود، چنین رژیمی که بر محور باطل می چرخد اساسا از بین رفتنی است.
وی اضافه کرد: درجهانی که جنگ میافروزند و قلدری می‌کنند و کودک می‌سوزانند و سر می‌برند و به وحشیها اسلحه می‌فروشند، ایران قدرتمند باجوانان مسلّح به عشق ولایت و شوق شهادت بی هیچ صدمه‌ای پیش خواهد رفت و خار چشم دشمنان خدا و دشمنان امام عصرخواهد شد.
صالح نیا در پایان افزود: مسلمین باید وحدت خود را حفظ کنند و در دام آتش فتنه آن ها نیفتند و زمینه را برای هجمه اقتصادی و نظامی رژیم کودک کش صهیونیستی آماده نکنند. خوشبختانه با حمله یهودی ها به یمن آبرویشان برباد رفت و همه فهمیدند که آن ها نمی توانند رهبران جهان اسلام باشند.

captcha