اعلام شرایط ثبت نام در سی‌وهشتمین مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3336030
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱

اعلام شرایط ثبت نام در سی‌وهشتمین مسابقات سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: شرایط ثبت نام در مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ثبت نام در مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف به تازگی از طریق سایت ستاد هماهنگی مسابقات قرآن کریم کشور آغاز شده است که در آیین‌نامه و فراخوان آن برای شرکت‌کنندگان شرایطی اعلام شده است.
براساس این گزارش، سکونت در شهرستان محل برگزاری مسابقه از جمله شرایط ثبت نام است و دانشجویان صرفاً در طول مدت تحصیل و سربازان در طول مدت خدمت نظام وظیفه با ارائه گواهی معتبر می‌توانند در شهرستان محل تحصیل یا خدمت ثبت نام کنند.
همچنین، شاغلان دستگاه­‌های دولتی و غیر‌دولتی، با ارائه گواهی و به شرط سکونت در محل خدمت سازمانی خود حق شرکت در مسابقات آن شهر را دارند. شرکت‌کنندگان فقط می‌توانند در مسابقات یک شهرستان شرکت کنند و در غیر این صورت از مسابقات حذف می‌شوند.
هر داوطلب فقط می‌تواند در یکی از رشته‌های حفظ، قرائت یا ترتیل شرکت کند به استثنای شرکت‌کنندگان در رشته قرائت که در مرحله کشوری می‌توانند رشته قرائت تحقیق همراه با حفظ سه جزء را نیز انتخاب کنند.
بنابراین گزارش، این مسابقات ویژه داوطلبان بالای 18 سال است و شرکت‌کنندگان باید متولد قبل از 76 باشند.
رعایت موازین اسلامی در رفتار و پوشش از سوی شرکت‌کنندگان در مسابقات الزامی است و در صورت احراز عدم رعایت موارد مربوط به بند فوق، کمیته انضباطی می تواند از حضور فرد در مسابقات ممانعت به عمل آورد.
در صورتی که شخصی به عنوان داور در مرحله شهرستانی یا استانی داوری کند حق حضور به عنوان شرکت‌کننده در مسابقه را نخواهد داشت.

همراه داشتن کارت شناسایی معتبر جهت احراز هویت به هنگام ورود به سالن برگزاری مسابقات الزامی است.

ثبت نام مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم رده سنی بالای 18 سال از چهارم مردادماه آغاز و تا یکم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پرنیان
|
-
|
۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۲۰:۵۲
0
0
تو کدوم سایت باید ثبت نام کنیم؟؟؟؟؟؟
captcha