عرضه کتب تخصصی حوزه دفاع مقدس در بخش ناشران قرآنی
کد خبر: 3320464
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

عرضه کتب تخصصی حوزه دفاع مقدس در بخش ناشران قرآنی

گروه ادب: غرفه سوره سبز بخش ناشران قرآنی نمایشگاه بیست و سوم به عرضه کتب تخصصی در حوزه دفاع مقدس می پردازد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، نشر «سوره سبز» به عنوان تنها ناشر تخصصی حوزه دفاع مقدس در بخش ناشران قرآنی بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن به عرضه پرفروش‌ترین و جدیدترین آثار این حوزه پرداخته است.

به گفته مسئولان غرفه سوره سبز، این ناشر برای اولین بار است که در نمایشگاه قرآن حضور پیدا می‌کند که با توجه به برگزاری این نمایشگاه در باغ موزه دفاع مقدس برای بازدیدکنندگان از جذابیت خاصی برخوردار است.

«اطلس نبردهای ماندگار» یکی از پرفروش‌ترین کتب حوزه دفاع مقدس است که چاپ چهلم این اثر در نمایشگاه بیست و سوم عرضه می‌شود.

این کتاب شامل نقشه‌ها و عکس‌های مرتبط با کلیه عملیات‌های آفندی و پدافندی هشت سال جنگ تحمیلی است که به دو زبان تهیه شده است؛ همچنین در این اثر اطلاعات کاملی از شهدای شاخص به چشم می‌خورد.

«اطلس پدافندی» از دیگر آثار نشر سوره سبز است که در یک دوره هشت جلدی به زینت طبع آراسته شده است. هر یک از این دوره ها شامل عملیات های پدافندی ایران در یک سال از هشت سال دوران دفاع مقدس است.

سوره سبز با 250 عنوان کتاب راهی بخش ناشران قرآنی بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن شده است. کتب این غرفه با 40 درصد تخفیف عرضه می‌شود.

captcha