نشست شورای هیئت‌های مذهبی در سیمرغ برگزار شد
کد خبر: 3310384
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

نشست شورای هیئت‌های مذهبی در سیمرغ برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ: نشست شورای هیئت‌های مذهبی با موضوع جشن نیمه شعبان با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیمرغ در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حجت‌الاسلام حبیب‌الله رمضانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ در این نشست که با حضور اعضای شورای هیئت‌های مذهبی برگزار شد، گفت: امام باقر(ع) در مورد فضیلت نیمه شعبان می‌فرمایند «این شب پس از شب قدر برترین شب‌هاست، در این شب خدا فضل خود را بر بندگان سرازیر می‌کند وآنان را به بخشش وکرم خویش می‌آمرزد»‌.

وی در ادامه با اشاره به اعمال شب نیمه شعبان و با بیان اینکه زیارت امام حسین(ع) در این شب بسیار سفارش شده است، افزود: مراسم باید به گونه‌ای برگزار شود که مردم درباره ابعاد شخصیتی و فضایل اخلاقی امامان معصوم(ع) آشنایی بیشتری پیدا کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ اظهار کرد: در چنین برنامه‌هایی سعی شود تا اینکه مردم نسبت به وجود مقدس امام عصر(عج) شناخت بیشتری پیدا کنند و امام‌شناسی، معنویت و توجه مردم به ساحت مقدس امام زمان(عج) در رئوس فعالیت‌ها قرار گیرد.

در ادامه اعضای شرکت‌کننده به  طرح دیدگاه‌های خود پرداخته و مواردی جهت اجرای هرچه بهتر مراسم جشن نیمه شعبان به تصویب رسید.

حمیدرضا گل‌محمدی

captcha