مراسم تجلیل از معلمان سیمرغ برگزار شد
کد خبر: 3254997
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸

مراسم تجلیل از معلمان سیمرغ برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ/ حمیدرضا گل‌محمدی: مراسم تجلیل و گرامیداشت هفته معلم در آموزشگاه عفت سنگ‌تاب شهرستان سیمرغ برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، رقیه مرادی، مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری، گفت: معلمان قشری پرتلاش هستند و معلمانی که نمی‌گذارند چراغ ادب و فرهنگ این شهرستان کم‌سو شود، همیشه در حال پرورش افرادی هستند که به طلب علم و دانش گرد آن‌ها جمع شده‌اند.

وی افزود: استاد مرتضی مطهری نمونه بارز یک انسان کامل است که حق زیادی بر گردن جامعه فرهنگی کشور دارد. زمانی که ایشان در کسوت یک معلم وارسته با قلمش چنان نقش‌آفرینی کرد که سالیان طولانی یاد و خاطره‌اش زنده مانده و تألیفات گرانبهایش چراغ راه انسان‌هایی است که در مسیر سعادت و خوشبختی گام بر می‌دارند.

مرادی ادامه داد: جوانان ما با مطالعه آثار شهید مطهری در مسیر اسلام و انقلاب حرکت کنند تا در برابر آسیب‌ها و توطئه‌های دشمنان در امان باشند، چراکه آثار شهید مطهری بصیرت‌دهنده و آگاه‌ساز است.

مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ  با بیان اینکه شهید مطهری در علم، تقوی و تعهدات دینی انسان کاملی بود که با کار فرهنگی و نشر کتب در برابر تفکرات باطل دشمنان ایستادگی کرد، ادامه داد: زنده نگه داشتن نام و یاد شهید مطهری، تجلیل صرف از تفکری بزرگ نیست، اندیشه و آثار وی مبنای شکل‌گیری نظام ما بوده است و به همین سبب پرداختن به مبانی فکری وی، اهتمام به امری اجتماعی و سیاسی است.

وی با بیان اینکه هنر پیامبران تسخیر دل‌هاست و یک معلم برای اینکه موفق شود باید قلب‌های دانش‌آموزان را تسخیر کند، یادآور شد: سرچشمه همه علوم و معارف در خانه اهل بیت(ع) است و رمز موفقیت رهبران الهی، معلمان خیر و شهید مطهری این است که در قلب‌ها نفوذ کردند.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از معلمان نمونه این شهرستان با اعطای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تقدیر به عمل آمد.

captcha