آخرین نشست قرآنی استاد دهشتی برگزار شد + عکس
کد خبر: 3000027
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
با حضور قاریان کشوری و استانی؛

آخرین نشست قرآنی استاد دهشتی برگزار شد + عکس

کانون خبرنگاران نبأ/ مجتبی حجازی: شب گذشته، 25 اسفندماه با حضور قاریان کشوری و استانی و جوانان مشتاق آخرین نشست هفتگی استاد دهدشتی در سال 93 برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، آخرین نشست هفتگی استاد دهشتی با حضور قاریان کشوری و استانی و جوانان مشتاق برگزار شد.

در این نشست که به صورت زنده توسط رادیو قرآن نیز پخش می‌شد، ابتدا استاد علی چینی‌ساز از قاریان و مبتهلان برتر استان قم و از اعضای گروه تواشیح الغدیر قم به تلاوت افتتاحی این جلسه پرداخت.

استاد حاج مهدی علم‌خواه دومین قاری بود که به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت. محمد حسین فراهانی از قاریان جوان و خوش آتیه استان و از اعضای گروه تواشیح معراج قم نیز سومین برنامه را به خود اختصاص داد و با تلاوتی فوق‌العاده جمع حاضر را به وجد آورد .

پس از 3 قرآئت و با دعوت صفری، مجری صدا و سیما، حاج حسن خانچی مبتهل و منشد کشور که یکی از میهمانان ویژه جلسه استاد دهدشتی بود با استقرار در جایگاه به ابتهال‌خوانی در مدح مولای متقیان امیر مؤمنان(ع) پرداخت که شور خاصی را به جلسه بخشید.

پس از برنامه فوق‌العاده ابتهال، نوبت دیگر میهمان ارزنده جلسه بود که حاج مهدی غلام‌نژاد قاری ممتاز کشور با استقرار در جایگاه، تلاوت فوق‌العاده‌ای را داشت.

اجرای قطعه اسماء‌الحسنی توسط قاری نوجوان علم‌خواه، تماس تلفنی با استاد قوام‌نیا آهنگساز، مبتهل و منشد ارزنده کشور و اجرای ابتهالی تلفنی و پندها و اندرزهای استاد علامی از برنامه‌های بعدی این جلسه بشمار می‌رود.

جلسه استاد دهدشتی یکی از قدیمی‌ترین جلسه‌های کشور به‌شمار می‌رود که این جلسه از سال 66 تاکنون در محل حسینیه نجفی‌های قم برگزار می‌شود.

captcha